Nod maart 2021

Ik heb af en toe wel steekjes/krampjes bij mn baarmoeder. Niet pijnlijk, eerder zeurderig. Dan denk je steeds.. wat als..?
Mijn cyclus was de afgelopen maanden 28,29,31,34 en 38... weet dus ook niet zo goed of de dingen die ik voel bij een vroege menstruatie horen of innesteling.
hebben jullie wel eens je innesteling gemerkt? En had je meteen na de innesteling al symptomen?

Basilicum, de enige keer dat het afgelopen jaar gelukt was heb ik net helemaal niks gemerkt (de andere maanden voelde ik zogezegd vanalles). Geen innestelling, niks van symptomen.
Bij mijn kinderen had ik wel symptomen enkele dagen voor mijn NOD. Misselijkheid en last van virze geurtjes, maar ook niet echt iets voelen.

@basilicum, dat wisselde bij mij ook per zwangerschap. Bij m’n kinderen niks gevoeld/doorgehad en bij de miskraam had ik echt ontzettende krampen op 13 dpo. M’n broeken konden niet meer dicht en liep krom van de pijn. Wist zeker dat ik ongesteld moest worden maar twee dagen later positief getest. Pfff, dit zijn toch iedere maand weer de weken waarin je jezelf compleet gek weet te maken?

Ohhh ik weet het ik moet hier mee ophouden. Op werk een rustige dag dus je haalt je meteen van alles in je hoofd.. Net wel wat bloed bij het naar de wc gaan. Ik word gek hoor (vooral van mezelf) :) :) :) 

Haha, het is zo herkenbaar!! Maar een beetje bloed een week na je vaste smiley zou wel positief kunnen zijn! Succes de komende week, ik duim!

Terug
Bovenaan