Nod maart 2021

Heey dames,
lief zijn jullie. Leef voor nu meer mee met de dames die wat langer al bezig zijn. Het is hier natuurlijk pas ronde 2 voor de 2e. Bij onze dochter duurde het ook een jaar en ook wel deze korte cyclussen. 

ik hoop nog steeds dat als ik zo uit bed ga en ga verschonen dat er geen bloed meer te bekennen is haha.
Dames van de eerste week Maart ik duim heel hard!

@KleinePurk spannend! Ga je morgen testen?Ik duim voor je en voor alle andere meiden die deze week hun NOD hebben!

[quote quote=10415266]Dames.. testen jullie voor je NOD. Zo ja, hoeveel dagen ervoor? #geengeduld[/quote]
Ja, Ik heb ook nooit geduld haha en ik heb stiekem gisteren al getest :p veelste vroeg natuurlijk dus het zegt helemaal niks en het was natuurlijk negatief. Nu ga ik echt wachten tot 5 maart :)
Eergisteren en gisteren wat buikpijn beetje zoals menstruatiepijn. Verder had ik met niezen dat ik een soort bandenpijn voelde. Heel vreemd maar het zal niks zeggen denk ik. Ik wacht het maar af :)
Iedereen heel veel succes met wachten en ik duim mee voor jullie voor goed nieuws ?

Omg. Ik heb een plus. Pak mijn dochter weer in en ga een digitale halen. Dan pas geloof ik het. Even veel watee drinken zodat ik weer moet!

@Do’x, ik denk dat ik echt wacht tot mijn NOD, of misschien zelfs nog 2 dagen erna. Komt ook omdat ik denk dat het nog niet raak is deze maand (denk dat ik te laat ben begonnen met de ovulatietesten en daarom mijn eisprong heb gemist, maar ik weet het dus niet helemaal zeker, haha).
Anyway, ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn en het risico lopen dat ik inderdaad een valse testuitslag krijg omdat ik te vroeg test. Maargoed, dat zeg ik nu. Kan ook dat ik er anders over ga denken als mijn NOD dichterbij komt... :p

@Kleine purk: aaaah!! Succes met je digitale!!

Terug
Bovenaan