Nod maart 2021

@Depps wat jammer! Wel 'fijn' dat je een korte cyclus hebt. Was je cyclus al helemaal op regel voordat je ging starten? Las ronde 2 geloof ik.

Spannend voor de dames die dit weekend hun NOD hebben. Ik duim voor jullie ?

@MarliesBB Ja heel herkenbaar. Gek genoeg weet je dan ineens niet meer of die klachten ‘normaal’ voor je zijn. Je bent je er nu veel bewuster van.

Succes met wachten!

Ik wil me graag aanmelden!
Ik verwacht me ovulatie op 4 maart te hebben en mij nod op 14 maart
Vorige maand was ik 4 dagen te laat, sindsdien zijn mij eierstokken aan het rammelen!
Deze maand wordt de eerste ronde.
Ik ben al moeder van 2 jongens

Welkom SBH!

@Do'x zou echt niet te vroeg gaan testen, ookal is die drang heel erg sterk aanwezig. Maar je lijf kan je echt voor de gek houden, en dan valt het zo tegen.
Succes met wachten.

@depsss wat super jammer!!! Dit had ik vorige maand. Nu is alles nog rustig. Maandag is het zover en dan ga ik een test halen. Misschien haal ik gem morgen wel op!
@do'x haha je kon niet wachten.. gelukkig zijn 5 dagen te vroeg.

Alle dames van de eerste week in maart!!succes na lang wachten zal er blij of sneu nieuws hier komen... duimen voor elkaar!!

@depss ohnee!! Wat ontzettend rot! 

18 + 19 piek gehad met vaste smiley. Dus dit is dpo9 denk ik? Voel en merk nog niks. Behalve dat ik ontzettend ongeduldig ben. 6 maart testen.. dat zou dag 34 zijn. Dat is een beetje het gemiddelde van mijn afgelopen cyclussen.
Ik hoor best vaak dat vrouwen testen voor hun NOD en dan een positieve test krijgen maar later nog een keer testen en dan negatief testen.. ik wacht dus maar gewoon tot volgend weekend
succes meiden met wachten deze week! Ik duim voor positief (haha wat een woord grap) nieuws! 

Terug
Bovenaan