Nod maart 2021

Pff nog 9 dagen wachten op mijn Nod duurt altijd lang hè wachten.. houden jullie het een beetje vol?
hopelijk gauw goede berichten in de groep ??

Ik schuif door.. dacht gisteren (of vandaag) ongesteld te moeten worden.. spannend. Early test van gisteren was negatief. 1e kindje, 3e ronde. 

@Kleine purk gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws!

Dames, ik voel me een beetje egoïstisch. Ik ben al bijna een week niet actief geweest op dit forum, omdat ik té veel bezig ben met zwanger willen worden. Ik ben bang dat het daardoor straks niet lukt. En nu ben ik er weer, omdat ik advies nodig heb... 

14 januari was de laatste dag dat ik ongesteld was. Sindsdien heb ik met ovulatietesten geen eisprong gevonden en ik ben ook niet ongesteld geworden. M'n vriend en ik hebben het weinig gezellig gemaakt, dus kleine kans op een zwangerschap. Voor de zekerheid heb ik op 17 februari een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Ik ging er dus vanuit dat ik geen eisprong heb gehad en daardoor niet ongesteld ben geworden.

Als de lengte van m'n cyclus ongeveer hetzelfde blijft, dan is m'n nod rond 17 maart en m'n eisprong rond 8 maart. Vanmorgen weer begonnen met een ovulatietest en die was onverwachts positief. Zou ik nou gewoon een week eerder m'n eisprong hebben of zal ik de vorige keer te vroeg een zwangerschapstest gedaan hebben? Ovulatietesten kunnen toch ook positief zijn als je zwanger bent? Ik heb nog 1 digitale zwangerschapstest in huis, maar ik durf 'm niet te doen... Ik heb namelijk 0 zwangerschapssymptomen. Of toch maar doen, zodat ik nu écht zeker weet dat ik niet zwanger ben en dus ook zeker weet dat ik het vanavond & morgen maar even gezellig 'moet' maken? En kan ik zo'n clearblue beter met ochtendurine doen of maakt dat niet uit?

@ttcx balen zeg?
@myrr zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop sommige testen 1 week na nod pas positief?
@michellevdM ik zou een zwangerschap testje doen Kruidvat 2v5 of action?

@ttcx  Wat balen zeg!! 
@myrr Inderdaad.. er is nog hoop! Soms duurt het lang voordat de waardes meetbaar zijn. 
@michellevdM   Ik zou denk ik een goedkopere test doen en het dan vanavond gezellig maken. Weet je het iig zeker :) 

Dag 10dpo? hier.. 
Heb echt een ontzettend opgeblazen gevoel, krampjes in mn schaamstreek en af en toe steekjes in mn borsten.
Ik weet niet of dit nou symptomen zijn of dat ik dit iedere maand heb maar nu gewoon extra oplet.. Misschien is het ook wel wat je wil voelen.
Pff.. 6maart NOD.. 

Terug
Bovenaan