Nod maart 2021

Aah jammer dat er 2 aansluiten bij de sad gezichtje. Volgende poging gezellig doen met de partner. En zolang je niet ongesteld bent dan idd testen, testen, testen. Niet testen zijn vraagtekens.

Dag iedereen Ik voeg me ook graag toe als lotgenootje. 2de ronde - 4de kindje (nee, ik ben niet zot ?) - nod 5/03. Spannende week dus! Volop op mijn tanden aan het bijten om niet voor vrijdag te testen... Goeie moed bij het wachten iedereen! 

@filia welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?
Ik zie dat 5 maart druk bezet is laten we hopen op een mooie dag?

@FloorElvira bij deze dus verder in dit groepje ?
Wat ik nog wou vragen, moet die teststreep echt even donker zijn of kan het zijn dat dat ook afhangt van het moment van de dag zeg maar... ik test bv altijd rond 14u, je zou dan bijna 2x per dag moeten testen om de echte piek te vinden toch? Want vandaag is het streepje alweer lichter...Nu ja ik ga nog even doortesten in ieder geval maar in combinatie met de lichamelijke symptomen denk ik wel dat mijn ei gisteren of vandaag is geweest...blijft beetje gokken natuurlijk, ben benieuwd wat temperatuur morgen zal geven! 
Ik zet de foto er nog es bij voor de andere dames hier in het groepje..wat denken jullie? Kan ik de test van gisteren als positief beschouwen?
https://i.ibb.co/M8N

Anneke ik denk het niet. Test is niet echt even donker als controle toch? Bij die van mij moet dat wel, anders nog geen piek gehad. 
Filia wat leuk, welkom! Vier kinderen, klinkt als mijn droom ;) 
Ik heb nog twee dagen menstruatie te gaan en dan zit ik op dag 9 en ga ik ook maar beginnen met ovulatietesten. Ik heb er 10 in huis en mijn cyclus is vrij stabiel rond de 29 dagen normaal gesproken :) hopelijk kan ik er iets mee, met die testen dus ;)
Succes met wachten allemaal! Drukke week met nod's!

@annekeDBo ja moet echt minstens even donker zijn. als je elke dag ongeacht tijdstip maar op dezelfde tijd test zou je een duidelijke oploop moeten zien. je kan alleen het beste 2 uur voor de test niet drinken en/of plassen?

Terug
Bovenaan