Nod maart 2021

@anneke..

Ik had vorige week hetzelfde twijfelde of de streep donker genoeg was. Clearblue test gedaan en meteen een smiley. Mijn streep was ongeveer vergelijkbaar met die van jou.
Maar zou natuurlijk per merk kunnen verschillen. Ik gebruikte sensitest dipsticks

Ok dus ik was onder de indruk dat mijn ongi begonnen was... Maar het is aleen een donkerbruine afscheiding ? En het zet niet door ? Moet ik me zorgen maken ? ?

Gefeliciteerd Michelle!!

Hebben jullie ervaring met testen voor je NOD met een vroege zwangerschapstest? Ik houd het bijna niet meer maar ben ook zo bang voor slecht nieuws..

Bedankt allemaal! Ik heb al minstens 5x de foto van m'n zwangerschapstest bekeken, want ik kan het nauwelijks geloven. 17 februari negatief en nu ineens '2-3 weken' en volgens de huisartsassistente ben ik uitgerekend op 15-10. Zo snel al!

Spannende dagen voor de dames van 2/3 maart. Ik duim voor jullie!

@FloorElvira, 17 maart was een gokje, maar klopt dus inderdaad niet. Ik dacht dat ik geen eisprong had gehad, want had 'm niet gevonden met ovulatietesten (gingen ook niet allemaal goed en paar keer vergeten) en ik was niet ongesteld geworden. 

@LilaX, na een half jaar ben ik begonnen met de roze ovulatietesten van clearblue. Zowel de 1e als 2e ronde met ovulatietesten een smiley gehad, dus werkten bij mij erg goed. Misschien is dat per persoon verschillend. Het kan natuurlijk zijn dat je eisprong nog moet komen. Ik had pas een smiley op dag 22/23 van de ene ronde en dag 26 van de andere ronde.

Goedemorgen dames, 
Mag ik me ook weer melden? Ik was in januari zwanger, maar helaas met 6 weken weer een miskraam gehad. Afgelopen maand wel een poging gedaan, maar geen positieve ovulatietest gehad. Net ongesteld geweest (eerste keer na de miskraam) dus nieuwe ronden nieuwe kansen. 
Mijn NOD is 25 maart. Dit is ronde 2 na mijn tweede miskraam, derde kindje. 
Ik vind het wel weer spannend. We kunnen redelijk snel zwanger worden (heel dankbaar voor) maar het moet wel blijven plakken :( 

Terug
Bovenaan