Nod maart 2021

Ttcx: kan alle kanten op.. hoop het positieve voor jou ?
Ik heb er helaas ook ervaring mee mijn menstruatie begint altijd zo. Zelf een keer 5 dagen lang lichte bruine afscheiding gehad... en daarna zette het pas door..

Nou ik had bij afvegen roze!! Dat is nu de spannende de fase waar ik niet zo gek op ben.... nu slapen en rustig aan en hopelijk morgen weer rustig. @do'x hoeft niks te zijn.... spannend. En ee uitgerekend groephe is super leuk..

@KleinePruk @MichellevdM @BellaFlora gefeliciteerd hoop dat het allemaal goed gaat!?
Hier nog een paar dagen wachten. Wel een zwaar gevoel rond de baarmoeder maar goed zal wel niks zijn. Nog even de spanning afwachten.

Duimen voor de aankomende week voor de gene die gaan testen

Gefelixiteerd bellaflora en Michelle!

Spannend deze tijd he, je kan jezelf helemaal gek maken. Heel irritant.
Succes voor de dames van vandaag!
Ik duim voor jullie.

@ kleine purk. Mijn maandstonden komen dus niet door. Wel alle pijn dat erbij komt kijken . Perineum pijn kleine lichtje steken in mijn onderbuik ... Heb niet het gevoel dat ik zwanger ben ? Als het niet doorkomt dan doe ik zondag een testje 
@elfje- . Het is allemaal zo ingewikkeld ook haha vandaag is dag 3 van bruine afscheiding. Om de zoveel uur es een druppel maar niet meer als dat .. we hopen maar heb niet het gevoel dat het iets zal zijn ? zondag is testdag als het niet doorkomt ? heb wel de pijn alsof ik mijn maandstonden heb.

Terug
Bovenaan