Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ttcx; Jaa is echt super ingewikkeld.. Haha. Begint joun menstruatie normaal dook met bruine afscheiding? Menstruatie pijn achtig komt soms ook voor in het begin van de zwangerschap. Pff lastig. Goed dat je zo lang kan wachten met testen! Duim heel hard voor je ???
@elfje- neen heb daar normaal geen last vande dag van mijn maandstonden zelf normaal wat roze maar meer niet. Ben al een halfjaar van de pil maar denk soms dat het nog problemen zijn met mijn hormonen? Er zit niet anders op dan wachten... Wel hevige perineumpijn . Meestal rugpijn maar durf me er niet teveel over uitspreken want wil mezelf niet teveel hoop geven ?
Ja ik heb ook stolsels gehad erbij. Buikkramp is nu over. Alleen drukkend gevoel. Wij weten het voor ons haast wel zeker. Maar de wonderen zijn de wereld soms niet uit. Dus zullen alles netjes in de gaten houden en als het abrubt stopt met bloeden vandaag is er dus een wonder?? bik de eerste ging alles volgens boekje. Test en hop zwanger. Nu besef je dat dit ook een scenario kan zijn, die vaker gebeuren maar men niet verteld. Wat logische is.