Nod maart 2021

Spannend weer he! Ik ben er ook weer na een tijdje niet actief te zijn geweest, probeerde er minder mee bezig te zijn.. gisteren was mijn NOD, al 4 dagen krampen die lijken op menstruatiekrampen, met vlagen misselijk en pijnlijke borsten. De welbekende puistjes die ik heb rond de menstruatie zijn er ook maar heb nog geen bloed gezien. Het enige wat ik afgelopen dagen heb gehad is witverlies.... pfff afwachten, hopelijk is het deze maand raak!
Voor iedereen die nu ook nog op het wachtbankje zit, heel veel succes!

@FloorElvira en @Zwanger yes, super lief ?
Het is jullie ook van harte gegund! ♥️

Ik ga donderdag weer een test wagen als ik nog steeds niet ongesteld ben geworden.

Heee meiden,

sorry hoor dat ik de laatste tijd niet zo actief ben geweest op het forum. Heb het ontzettend druk gehad. Af en toe wel meegelezen. 
En wow wat veel zwangeren dames deze maand ? 

Voor alle dames op het wachtbankje heel veel succes ik ga voor jullie duimen.

@ SanneBeau het is jou zo gegund ik hoop Voor je dat het raak is deze maand op naar donderdag ?

@AnnekeDBo en FloorElvira hoe ga het bij jullie???

@FloorElvira. Spannend ?
zou je mij op het lijstje willen aanpassen. Ik zie dat de NOD Niet goed is. Heb ik verkeerd doorgegeven 25-03 verwacht ik mijn menstruatie 

Hi meiden,Hier weer een vroege miskraam na vroege positieve testen.. Ik ben echt ontzettend verdrietig. Dit is mijn vijfde miskraam in vier jaar tijd. Het wordt niet makkelijker, juist zwaarder volgens mij..Ik duim voor alle zwangeren dat alles goed mag gaan en jullie mogen genieten van een fijne zwangerschap! Hier nu wachten tot het bloeden start en we hopelijk snel een nieuwe ronde in kunnen. Liefs

Angélique, wat vreselijk om dit te lezen!! ? zoals je zegt moet enorm zwaar zijn voor jullie! Dikke knuffel en heel veel sterkte! ?
Dromertje, fijn terug iets van je te horen! 
Hier morgen mijn NOD, afgelopen dagen wat minimaal bruinverlies, zondagavond klein beetje rood na het vrijen. Vandaag niks meer maar zowel gisteren als vandaag mijn temperatuur verlaagd (36,8). Ik verwacht dus dat het morgen doorbreekt...

Terug
Bovenaan