Nod maart 2021

Hey dames, hier zoals verwacht en op NOD ongi doorgebroken! Even baaldagje dus en ook serieus wa buikpijn... ? 
Op naar de volgende ronde dan maar, nieuwe NOD vermoedelijk rond 15 april. 

@annekeDBo balen zeg?
@poni de dames die zwanger zijn staan bovenaan en de dames die ongesteld zijn geworden haal ik na een paar dagen weg?

Ach Angelique wat balen. Ik had in januari mijn eerste (en ik hoop laatste) miskraam en dat is echt zwaar. Laat staan 5 :( heel erg veel sterkte voor jullie nu :(

Hoi allemaal,

Ik meld mezelf weer na enkele maandjes afwezigheid te zijn geweest.

Voor nu is het ronde 6, ronde 2 na MK.
Hopelijk mag een tweede wondertje toch zichzelf aanbieden.
We weten dat we waarschijnlijk een lange weg te gaan hebben, maar mogen op z'n vroegst over een half jaar pas naar de gyn doorverwezen worden.

NOD was officieel 14 maart.
Maar test was negatief en menstruatie nog nergens te bekennen..

@FloorElvira

Voor onze vorige zwangerschap zijn we 2,5 jaar bezig geweest en wonder boven wonder toch natuurlijk zwanger geworden.

Nu ga ik er vanuit dat het nu ook niet makkelijk zal worden. En aangezien ik na het plaatsen van een spiraal een baarmoeder ontsteking heb gehad, word het alleen maar moeilijker helaas.

@loulou ik ben bij mijn 1ste ook ruim 2,5 jaar bezig geweest en daarna nog een kindje gekregen ook spontaan zonder hulp jij en ik hebben bewezen dat we vruchtbaar zijn dus het zal vast nog wel een keer lukken?

Terug
Bovenaan