Nod maart 2021

@dromertje er kan in zijn zaad ook een afwijking zitten waardoor je een verhoogde kans hebt op een miskraam dus heel goed dat je er op hebt aangedrongen?

@FloorElivra nee hoor bestaat niet volgens de gynaecoloog. Nou ben ook blij dat ze dus uiteindelijk toch naar me luisterde.. was ook niet heel erg vriendelijk hoor. ? 

FloorElvira, snap heel goed dat de spanning oploopt nu. Zeker na al die keren weer..  En goed inderdaad, Dromertje, dat je er op aangedrongen hebt. Zo'n onderzoek kan duidelijkheid geven. Toen ik bij het ziekenhuis startte voor mijn pcos was dat onderzoek naar het zaad van mijn man een standaardonderzoek wat er bij hoorde. Was gelukkig goed genoeg, maar dan weet je ook dat daar het probleem niet zit. 
hopelijk blijven die testjes van je gewoon mooi oplopen zoals nu!! 

@dromertje er kunnen toch afwijkingen in het zaad van je man zitten? Dat wordt ook onderzocht bij zo'n onderzoek. Ik zou naar een andere gynaecoloog gaan?ze gaan zoiets natuurlijk niet onderzoeken als het toch geen invloed heeft

Vandaag getest en helaas negatief :(
Nog niet ongesteld geworden, maar vermoedde het wel al een beetje, omdat ik bij m’n vorige zwangerschap het echt meteen al kon voelen aan m’n borsten, ruim voor de nod. Nu nergens last van (behalve van de emotionele rollercoaster).

Op naar de volgende ronde dan maar!

@FloorElvira spannend. Jij loopt 1 dagje voor op mij. Wanneer ga jij testen? (Mijn NOD klopt niet meer op het lijstje, dat is nu aankomende zaterdag). Heb mijn piek gevonden op 18/19 maart.

Aaaah ik kon het niet laten. Heb net, 3 dagen voor NOD dus, testje gedaan. Een normale van Certain. Hartstikke wit. Weet dat nog vanalles kan, maar ga me toch voorzichtig voorbereiden op dat het niet gelukt is. 

Terug
Bovenaan