Nod maart 2021

Hè balen gebruiker! 
En moedervanloesje 
Welkom henrike 
Moeilijk hè lilax. Ik ben zo gek dat ik vandaag ook een test heb gedaan, 7 dagen voor nod. Uiteraard ook negatief :p voelt dan wel echt stom. Ik ga donderdag ochtend nog een keer testen want ik moet naar de tandarts.. maar of het dan al te zien zou zijn.... 4 dagen voor m'n nod. Denk het niet

@mamaVanLoesje balen zeg?
@zwangerYes 7 dagen voor nod? Ik ken niemand echt helemaal niemand die zo vroeg al positief heeft getest?

@Emma-vB, @AnnekeDBo
ja ben daar zelf ook blij om dat ik dat heb gedaan. Heb gelijk zoiets van nou wat ben jij voor gynaecoloog ? snap het zowiezo niet aangezien we al bijna 2 jaar bezig zijn en dat ze dit vorig jaar als niet gelijk heeft gedaan maar goed.. we moest maar doorgaan hoe we al bezig waren. Nou dat ging op den duur ook echt tegen staan want toch was het iedere keer dat je dacht, waarom lukt het niet? Nja nu heb ik het de afgelopen 2 maanden wel meer los gelaten. En dan nu ook een redelijk positieve test in handen vandaag. Maar dan nog gaat er van alles door je hoofd heen. Omdat we al 4 miskramen hebbe gehad. 

ik ga zeker opzoek naar een andere gynaecoloog, mocht het deze maand mis gaan. Wil daar nu echt nog niet aan denken. Want zou een gat in de lucht springen als het eindelijk een goed blijf gaan. ??

Hahaha nee hè, veel te vroeg natuurlijk :p een week voor nod. Maargoed, testen genoeg :p
En dromertje nou wat een onzin hè. Hoe veel werk zou een semenonderzoek nou helemaal zijn. En zeker na zo lang, om dat eventjes mee te nemen in een check -.- 
Maargoed, hopelijk heb je hier een goede, mooie, plakker zitten!

Terug
Bovenaan