Nod maart 2021

Woww.. ik heb vanochtend nog eens een testje gedaan. En ik zie gewoon een tweede streepje!!❤️ Ik kan het eigenlijk nog totaal niet geloven!

https://ibb.co/KWJsJLg

@Emma-vB ah wauww! 1e kindje toch:) en we hebben dezelfde nod volgens mij! Wel lang bezig zag ik? Heb je eerder een positieve test gehad? Wel een mooie test hoor

Waau Emma, die is hartstikke duidelijk! Gefeliciteerd ? wat gek dan, dat gister je test negatief was! Misschien veel minder gevoelig dan deze

dankjewel Depps, mamajoju en Floorelvira. Nee nog nooit een positieve test gehad, dus mega spannend?. Ik kreeg net wel meteen de kriebels, want ik heb pregnyl moeten spuiten (bevat HCG) en dat zou 10-11 dagen na ovulatie uit urine moeten zijn. Dus nu denk ik.. misschien is het toch nog restje van de Pregnyl... Al was de test gisterenmiddag super wit. Nouja heb ziekenhuis gebeld en ik wordt vanmiddag door verpleegkundige terug gebeld met antwoord of dat kan.  Aii, Depps. Dat is niet fijn... kwam uit de sneltest dat je Corona hebt en moet je nu nog op pcr wachten? Spannend... Ik duim voor je voor een negatieve pcr en deze week positieve test ?

Nee de sneltest was negatief gelukkig dan doen ze er voor de zekerheid nog een pcr achteraan. Maar die kans is klein dat die dan wel positief is!

Ja Spannend! Super gaaf! je eerste positieve test! Hopelijk geeft het ziekenhuis ook aan dat het geen restje kan zijn!

@emmavb wauw gefeliciteerd!!

@floorelvira
Wat spannend voor je zeg! Duimen. Heb je al ergens last van?
 Nee hoeft niet hoor. Volgende maand maar weer. Verwacht toch een menstruatie. En anders horen jullie het wel. Hoor helaas niet bij het aantal % die het binnen een jaar lukt. Denk dat als die ooit positief wordt ik het niet kan geloven ook.

Terug
Bovenaan