Nod maart 2021

@dromertje ik geloof daar allemaal niet zo in sorry dat ik het zeg 1 miskraam kan indd pech zijn maar zoveel... en gemiddeld staat er 1 jaar voor maar geen 2...?

@FloorElvira, ja klopt zo denk ik er precies het zelfde over hoor. Dus absoluut geen sorry.
ik weet gewoon niet hoe ik me hard moet maken tegen over die gynaecoloog. En moet ik gewoon de dokter opbellen om te vragen om een andere gynaecoloog of het ziekenhuis. Heb jij daar een idee van? 

en wil je alsjeblieft het hartje weg halen achter me naam. Ben nog niet ongesteld maar heb ook geen positieve test op het moment

@dromertje je hebt alleen een verwijzing van de huisarts nodig voor een gynaecoloog maar je mag natuurlijk zelf kiezen welke gynaecoloog ik neem aan dat er meer werken? Ik zou aan de assisente vragen of ze je voortaan bij een andere gynaecoloog kunnen inplannen?ik heb het hartje weggehaald want indd heel vreemd van die negatieve test na die paar licht positieve testen?

@FloorElivra, lief dank je wel! Als ik van de week nog een keer test, doe ik na nod en dan ook gewoon met sensitest waar ik de laatste dagen mee heb getest. Zal jullie op de hoogte houden. Mochten we weer een afspraak moeten maken ik het ziekenhuis dan vraag ik zeker een andere dokter 

@dromertje ik vind dit echt heel sneu voor jullie al zoveel jaar en vooral zoveel miskramen verder en nog steeds met lege handen...?

@dromertje :(. Wat bizar dat ze dan zeggen "pure pech"!
Dikke knuffel!
Je hebt nu nog geen uitsluitsel over je testen zeker?

Ik heb nu net bloedverlies gekregen. Mijn NOD is de 25e. Maar wel helder rood ben bang dat t mn menstruatie is. Wel een hele korte cyclus nu. 24 dagen.. 

@FloorElivra, @Depps Donderdagavond belt ze me op over me bloeduitslag. Vorig jaar hebben ze ook al een bloedonderzoek gedaan zowel bij mij als bij me partner. Nu wil ze dat nog een keer gaan doen. Ze heeft m nu op HCG geprik en nog wat dingen. En ze gaan ookbloed na kijken op chlamydia. Nja als ze een beetje haar werk had gedaan had ze dat vorig jaar al gedaan lijkt me Maarja.. ik heb daar geen klachten van dus dat zal het ook niet zijn. Zit me dossier erbij te halen van me vorige bloedonderzoeken maar zijn allemaal rare benamingen dus geen idee wat de andere benaming is van chlamydia. Maarja daarop zij ze ook weer dat je dan juist heel moeilijk zwanger kan worden als vrouw zijnde want dat kunnen je eileiders dicht zitten ofzo. Jullie horen het wel van de klapper een donderdag. Ben echt heel erg benieuwd.

Terug
Bovenaan