Nod maart 2021

[quote quote=10425094]@ZwangerYes… zo herkenbaar! Ik had ook weinig kwaaltjes maar alles zag er goed uit met 7 weken. Een paar weken later zei ik tegen m’n man dat ik me niet meer zwanger voelde, gewoon een gevoel dat je ook meteen weer wegdrukt. Maar het bleek toch terecht, bij de 12 weken echo bleef het stil, kindje was met ruim 9 weken overleden. Is lang geleden dat ik zo gehuild heb als toen. Ik zou natuurlijk ontzettend blij zijn met een positieve test maar de zorgeloosheid is er echt wel af. Mijn zoontje is 6 en dochtertje is 4! Ik heb me ontzettend zorgen gemaakt over het leeftijdsverschil tussen de eerste twee en de derde. Dat heb ik nu maar losgelaten, dit is verre van maakbaar?[/quote]
Hier hetzelfde. Ik denk ook niet dat ik ooit zo gehuild heb. Tsjongejonge wat een shock, en verdriet, en zo balen gewoon. En inderdaad, de zorgeloosheid is er dan zeker af, vind ik ook. 
Ik denk niet dat het leeftijdsverschil uitmaakt nee! Juist heerlijk dat je quality tijd met de baby hebt als de twee oudste naar school gaan lijkt me! 
Jij had dus ook meer kwaaltjes bij de eerste kinderen? En nu ook je eerste miskraam gehad? 

@zwangerYes @nieuweLente heel herkenbaar zeker na het horen van een mooi krachtig kloppend hartje...?was het bij julloe ook na het horen van een kloppend hartje? Met 9 weken kan je het hartje ook al hebben gehoord?

[quote quote=10425283]@zwangerYes @nieuweLente heel herkenbaar zeker na het horen van een mooi krachtig kloppend hartje…?was het bij julloe ook na het horen van een kloppend hartje? Met 9 weken kan je het hartje ook al hebben gehoord?[/quote]
Ik niet! Ik zou de termijnecho twee dagen later hebben.. en dat was de eerste echo..

Ik heb ook een hartje alleen zien kloppen, niet kunnen horen... nou, dat rouwproces is zeker heftig. Die eerste dagen kon ik echt overvallen worden door de tranen. Gelukkig slijt dat wel, maar ergens blijft het bij je. Wanneer heb jij een miskraam gehad floorelvira?

[quote quote=10425305]@zwangerYes toch blijft het heftig want je bent toch een kindje verloren dus moet toch een rouw proces door?[/quote]
Zeker weten! Dat is het met een miskraam sowieso natuurlijk.. maar na 10 (of 9 of 12) weken ben je ook al helemaal aan het idee gewend dat het kindje komt en dat je zwanger bent en zo. En dat is opeens weg. Naar hoor. Echt naar. 
Jij hebt dus ook wel ervaring floorelvira :(

Terug
Bovenaan