Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beterschap!Ben bang dat deze maand een ronde van niks word, zou woensdag me ovulatie hebben en vanaf vandaag vruchtbaar zijn, maar heb helaas enorme koorts van 40 graden.
Heb je eisprong met een test gemeten? Of op basis van gemiddelde cyclus?Weten jullie of het hebben van een flinke buikgriep effect heeft op de eisprong en bevruchting? We hebben maandag geklust, woensdag was mn eisprong en ik heb vanaf maandag nacht buikgriep gekregen. Heb ik nu nog wel kans dat het gelukt is deze maand?
Ik was nog een beetje zoekende in mijn cyclus dus voor de zekerheid test gedaan en ik heb de piek wel gevonden (op het moment dat ik had verwacht, dus ik begin er regelmaat in te krijgen) dat was dinsdag dus dan denk ik woensdag de eisprong. Maar misschien is de kwaliteit van mn eitje minder of minder kans op bevruchting door buikgriep? Dat kan ik nergens vinden.Heb je eisprong met een test gemeten? Of op basis van gemiddelde cyclus?
Ik zou het niet als vergooide ronde verklarenIk was nog een beetje zoekende in mijn cyclus dus voor de zekerheid test gedaan en ik heb de piek wel gevonden (op het moment dat ik had verwacht, dus ik begin er regelmaat in te krijgen) dat was dinsdag dus dan denk ik woensdag de eisprong. Maar misschien is de kwaliteit van mn eitje minder of minder kans op bevruchting door buikgriep? Dat kan ik nergens vinden.