NOD maart 2024

was even bang dat ik mijn eisprong ging missen doordat ik ziek ben geweest, maar heb gisteren toch een positieve ovulatietest gehad! Hopelijk lukt het deze maand! Nu wachtte op mijn nod, deze is verplaatst naar 14 maart.

Succes voor de mensen die ook aan het wachtten zijn!
Welke ovulatietesten gebruik jij?
 
Ha meiden,

Misschien een beetje een klungelige vraag: hoe laat testen jullie met ovulatietest? Ik heb dus steeds met ochtendurine gedaan (CB digitaal), maar heb nu (dag 15) nog steeds geen smiley. Heb ook met Daysy m'n temperatuur getrackt en daar lijk ik wel maandag mijn ovulatie gehad te hebben (temperatuur stijgt nu, na een daling). Lees nu gemixte berichten over het tijdstip van testen. Op sommige sites zeggen ze dat je juist rond 12u en 21u moet testen. Hoe doen jullie dat?

Maakte me de afgelopen dagen een beetje zorgen dat ik geen eisprong had, maar ik denk dat ik toch op die temperatuurmethode kan vertrouwen... We gaan het weer zien :p
 
Ha meiden,

Misschien een beetje een klungelige vraag: hoe laat testen jullie met ovulatietest? Ik heb dus steeds met ochtendurine gedaan (CB digitaal), maar heb nu (dag 15) nog steeds geen smiley. Heb ook met Daysy m'n temperatuur getrackt en daar lijk ik wel maandag mijn ovulatie gehad te hebben (temperatuur stijgt nu, na een daling). Lees nu gemixte berichten over het tijdstip van testen. Op sommige sites zeggen ze dat je juist rond 12u en 21u moet testen. Hoe doen jullie dat?

Maakte me de afgelopen dagen een beetje zorgen dat ik geen eisprong had, maar ik denk dat ik toch op die temperatuurmethode kan vertrouwen... We gaan het weer zien :p
Ik test met de ovulatietesten van de action. Had op dag 16 een positieve (net gestopt met de pil) heb vandaag een inwendige echo gehad om mijn eierstokken te laten controleren (heb nogal een verleden) en het klopte dat ik inderdaad op dag 16 ongeveer me eisprong gehad heb dus ik beschouw die van de action als betrouwbaar! Ik teste elke keer rond 12, niet met ochtend urine. Hoop dat dit je geholpen heeft! Succes :)
 
Toevoeging op hierboven^ ben vanaf dag 10 begonnen met testen omdat ik geen flauw idee had wat ongeveer mijn cyclus zou zijn en of ik een eisprong zou hebben na het stoppen met de pil.
 
Ha meiden,

Misschien een beetje een klungelige vraag: hoe laat testen jullie met ovulatietest? Ik heb dus steeds met ochtendurine gedaan (CB digitaal), maar heb nu (dag 15) nog steeds geen smiley. Heb ook met Daysy m'n temperatuur getrackt en daar lijk ik wel maandag mijn ovulatie gehad te hebben (temperatuur stijgt nu, na een daling). Lees nu gemixte berichten over het tijdstip van testen. Op sommige sites zeggen ze dat je juist rond 12u en 21u moet testen. Hoe doen jullie dat?

Maakte me de afgelopen dagen een beetje zorgen dat ik geen eisprong had, maar ik denk dat ik toch op die temperatuurmethode kan vertrouwen... We gaan het weer zien :p
Ik test altijd om 17.00, zodat ik elke dag rond dezelfde tijd test ook als ik moet werken. Ik gebruik altijd die van de action, maar ik twijfelde dus had ik telano en cb gekocht, maar ze zijn alle 3 betrouwbaar!

Doordat mijn cyclus onregelmatig was/is (de laatste 2 maanden is die hetzelfde gebleven) begin ik altijd vrij vroeg met testen rond dag 14, zodat ik het niet zou missen.
 
Ik kon het niet laten en heb vanmorgen getest (met een gewone test van kruidvat, die 2 voor 5 en nog iets, dus geen early). Spierwit helaas. Weet ook niet wat ik verwacht had. Ik zou volgens de app morgen ongesteld moeten worden maar denk mijn eisprong iets later gevoeld te hebben dus dan zou het (heb ik even terug zitten tellen) eerder zondag moeten zijn. Ik wordt echt gek van het wachten. nog niet ongesteld dus alles kan nog. Bij mijn zoontje testte ik voor het eerst 3 dagen na ik ongesteld had moeten worden en was een dun lijntje dus weet ook niet waarom ik nu zo vroeg test.
 
Ik kon het niet laten en heb vanmorgen getest (met een gewone test van kruidvat, die 2 voor 5 en nog iets, dus geen early). Spierwit helaas. Weet ook niet wat ik verwacht had. Ik zou volgens de app morgen ongesteld moeten worden maar denk mijn eisprong iets later gevoeld te hebben dus dan zou het (heb ik even terug zitten tellen) eerder zondag moeten zijn. Ik wordt echt gek van het wachten. nog niet ongesteld dus alles kan nog. Bij mijn zoontje testte ik voor het eerst 3 dagen na ik ongesteld had moeten worden en was een dun lijntje dus weet ook niet waarom ik nu zo vroeg test.
Ik ken het. Misschien probeer je zo jezelf voor te bereiden op slecht nieuws. Hoe voel je je? Alsof je ongesteld moet worden, of niet?
 
Terug
Bovenaan