NOD mei 2020

<p>Ik trap af:</p><p>Ben 10 april, denk ik, ongesteld geworden. Daarmee zou ik dan een cyclus hebben van 30 dagen. Wel vrij vlot na mijn eisprong, want had een knal-ovulatietest op 31 maart, mijn NOD was op 15 april. </p><p>Tot nog toe negatief getest (ook met de early) , dus ga er vanuit dat het toch een vroege menstruatie was. </p><p>Mijn nieuwe NOD is dan 10 april, dat is de 3e ronde voor een 2e kindje! Wie sluit nog meer aan?</p><p>Ik ga de 20ste (dag 10) weer beginnen met ovulatietesten! </p>

Gezellig! Hier 2e ronde voor het 2e kindje! Op 13 april ongesteld geworden (twee dagen eerder). Cyclus varieert nog van 25-31, dus deze maand aan de slag met ovulatietesten om wat meer beeld te krijgen van mijn cyclus??

Ik schrijf ook mee :)
6e ronde, 2e kindje
Mijn cyclus is altijd 27 dagen geweest, afgelopen keer 29 dagen. Ik heb voor het eerst met ovulatietesten gewerkt en deze was pas positief op dag 18. 
Bij een cyclus van 27 dagen is mijn NOD 8 mei. Ik doe deze ronde ook weer met ovulatietesten

Veel dames aan de ovulatietesten! Welk merk gebruiken jullie? Ik gebruik zelf de action test. Dit deed ik de vorige ronde voor het eerst. Vond het wel duidelijk toen de piek er eenmaal was. Hoop het dit keer daarom ook beter te herkennen! :) Dus ook de dagen ervoor. Toen was er ook al een redelijke streep. Ik test rond kwart over 12 (lunch) en drink daarvoor 2 uur niets :) 

Ik test met sensitest. Ik was op zoek naar niet al te dure testen, en ik las ergens dat deze wel goed waren, vandaar ?
Ik heb de eerste paar keer 's avonds getest en daarna het boekje gelezen ?. Vanaf toen telkens getest rond het middaguur

Hey dames!

Ik meld mij hier ook aan.. :)
Gisteren ongesteld geworden na een cyclus van precies 28 dagen. Mijn NOD zou dit keer dan vallen op 13 mei. 
Dit wordt ronde 3 voor een tweede kindje. We gebruiken tot nu toe nog geen ovulatietesten.

Terug
Bovenaan