NOD mei 2020

ik lees hier en daar alvast mee mn nod valt op 30 april / 1 mei zijn in ronde 14/15 hoop natuurlijk voor iedereen dat dit een mooie maand mag zijn 

@sylvestertje: heb jij erg last gehad van een onregelmatige cyclus toen je stopte met de borstvoeding? Was ik even benieuwd naar. Ik ben vorige maand gestopt met de borstvoeding en mijn cyclus is al een tijdje van slag sinds ik daarvoor ging afbouwen en uiteindelijk stopte.

Hee,

Ik meld mij hier ook aan.

Vandaag ongesteld geworden precies op mijn NOD. Mijn cyclus is vrijwel altijd 31 dagen. Mijn volgende NOD is 20 mei precies op de verjaardag van mijn partner.
Dit word voor ons ronde 4 voor ons eerste kindje. We gebruiken elke maand ovulatietesten en telkens positief ook op het moment wanneer mijn app het aangeeft helaas heeft het nog niet tot een zwangerschap geleid. 

Hopelijk hebben we allemaal snel een positieve zwangerschapstest! 

Groetjes,
Sanne

Ik kom ook weer meekletsen hier. Mijn menstruatie lijkt weer voorbij te zijn (cd 6). Ik begin over een paar dagen weer met ovulatietesten. 
Zwaantje - 24 jaar - ronde 14 - eerste kindje - NOD 12 mei 

[quote quote=10312722]@sylvestertje: heb jij erg last gehad van een onregelmatige cyclus toen je stopte met de borstvoeding? Was ik even benieuwd naar. Ik ben vorige maand gestopt met de borstvoeding en mijn cyclus is al een tijdje van slag sinds ik daarvoor ging afbouwen en uiteindelijk stopte.[/quote]
Ik ben in januari gestopt met de avondvoeding. Ik werd toen voor de eerste keer ongesteld op 23 januari. (voor het eerst na de bevalling: 31-12-2018) Toen dus de eerste ronde ingegaan. Ben toen een ochtendvoeding blijven geven.
Werd maar niet ongesteld en ben ook met die voeding gestopt rond 22-23? februari. Werd toen pas 11 maart weer ongesteld! Cyclus van 48 dagen! (prolactine was toen nog verhoogd (bloed geprikt toevallig ook op 11 maart!)). Toen op naar ronde 2.
Ik werd, denk ik, op 10 april weer ongesteld, cyclus zou dan 30 dagen zijn. Maar wel erg snel na de eisprong ongesteld helaas... Had waarschijnlijk pas 1 april de eisprong. Dus dat was een cyclus van 30 dagen.

Ik mag me denk ik ook weer melden. Volgens mij ben ik vandaag ongesteld geworden. Heb nog een mini hoop dat het een innestelingsbloeding is maar weet dat dit vrij naïef is. 
In december hebben wij onze zoon verloren tijdens de zwangerschap. Hebben al wel een gezonde dochter.
Dit is rond 3 voor ons derde kindje. Ik was eigenlijk deze week uitgerekend van onze zoon dus het voelt alsof ik al zo lang wacht. 

Hoi iedereen, ik ben in juni vorig jaar gestopt met anti conceptie. Een paar maanden 'geprobeerd', maar toen begon ik te twijfelen. (ondanks dat mijn situatie prima is voor een baby). Inmiddels zijn de kriebels weer terug en wil ik mijn cyclus weer in kaart brengen. Ik gebruik de app Clue en volgens de app is mijn volgende NOD op 17 mei.

Daniee XX – 26 jaar – ronde 1 – eerste kindje – NOD 17 mei 

Terug
Bovenaan