NOD mei 2020

Hoi hoi,
Ik meld me hier ook aan. Wij zitten gaan nu naar de 5e ronde voor ons 2e kindje.
Ook ik ga nu voor het eerst aan de ovulatietesten. Ik ben gisteren ongesteld geworden maar ik was al 10 dagen overtijd. Ik vraag me dus ook af of dit misschien een vroeg miskraam is geweest want ik had hele vage uitslagen op de zwangerschapstesten. Bij de 1 een heeeeeel licht streepje en bij de ander weer niet. Heel erg onduidelijk allemaal en erg stressvol! 
Normaal zit ik altijd rond 29 dagen en nu dus ineens op 39 dagen. Dus, tijd voor de ovulatietest.
Hopelijk hebben we allemaal snel een positieve test in onze handen!?

Hoi dames,
Ik schrijf en lees hier ook gezellig mee. Alhoewel mijn NOD van april nog moet komen, ga ik ervanuit dat ik niet zwanger ben aangezien het de 1ste ronde is. 
Wij gaan voor een 3de kindje, mijn NOD zal rond eind mei zijn. Heb nog niet echt inzicht in de lengte van mijn cyclus. Ik ga ook ovulatietesten gebruiken aankomende maand, deze haal ik bij de action. Ik vind deze heel erg duidelijk en fijn om mee te werken. Ik test altijd rond het middaguur, niet mijn eerste urine maar vaak mijn 2de :)
Heel veel succes dames en hopelijk is het een vruchtbare maand voor ons!

Hi meiden! Leuk, ik doe ook weer mee. Ik ga morgen (dag 10) starten met ovulatietesten. Wel een onregelmatige cyclus, maar volgens de app valt NOD op 11 mei. Heb even een overzichtje gemaakt: 
Sammetje – 6e ronde – 2e kindje – NOD 8 mei
Carolinerkj – 40jr – 13e ronde – 3e kindje (1e samen) – NOD 9 mei
Sylvestertje – 3e ronde – 2e kindje – NOD 10 mei
NoorSW – 3e ronde – 1e kindje – NOD 11 mei
JannekeT – 3e ronde – 2e kindje – NOD 13 mei
Gebruiker10088791 – 2e ronde – 2e kindje – NOD onbekend
Mama-T – 5e ronde – 2e kindje – NOD onbekend

Ik schrijf ook weer mee! Deze maand zonder hulp van clomid, dus we gaan maar weer met ovulatietesten aan de slag. Normaal gebruik ik ook die van de action in combi met clearblue, maar bij ons zijn alle actions gesloten dus maar sensitest besteld! We zullen zien of dit even goed werkt! 
succes dames ;)
Chacha - 27 jaar - ronde 4 (2,5 jaar bezig, 2 zwangerschapsafbrekingen vorig jaar) - 1e kindje - nod 9 mei

Goeiemorgen! Ik schrijf ook maar weer mee.
Suusx - 33 jaar - ronde 14 - 2e kindje - nod half mei? Vorige maand opeens een cyclus van 40 dagen en pas eisprong op dag 30.. Dus we gaan het zien!
Succes allemaal! 

Nog 2 dagen, dan ga ik weer beginnen aan de ovulatietesten (dag 10) ben benieuwd wanneer deze positief is.. Mijn vorige cyclus was 30 dagen (maar pas een knalovulatietest op dag 21).
Het wordt nu mijn 3e cyclus, en is nog herstellende na de borstvoeding. Dus ben benieuwd hoe hij nu zal zijn. Daarom begin ik wel op tijd met testen :)
Heb er wel zin in, stom gezegd misschien. Vind de tijd van het ovulatietesten niet zo heel erg.. Dat komt pas daarna! Het wachtbankje van 14 dagen.. Die eerste week gaat wel. Maar daarna ga ik toch letten op symptomen van innesteling etc..
Afgelopen cyclus was ik echt even hoopvol omdat ik op 9dpo? al een bloeding kreeg. Dus hoopte op een innesteling. Was ook vrij vlot afgelopen en daarna maar heel enkel met afvegen nog wat. De testen bleven echter negatief. Dus toch maar door naar de volgende ronde.
Doen jullie nog speciale dingen om de tijd door te komen? En hoe gaan jullie om met eten/drinken? 

Terug
Bovenaan