NOD Mei 2021

Thanks Ramboo! En balen dat ie nog wit is... :( Maar kan ook zomaar zijn dat je pas na NOD positief test! Snap wel dat je emoties alle kanten op gaan, je hoopt toch iets te zien als je test...

Dankjewel KellyM! Had op zich ook wel goede hoop, maar maakt het wel net even iets spannender of het nog eens gaat lukken. Hoop dat die kwaaltjes meevallen, wordt vanzelf allemaal minder haha!

Gefeliciteerd MarijeDG! ? Weer een hartje erbij 
Balen Ramboo maar wie weet komt het nog. ??
@KellyM je kunt er niet meer omheen ? succes ermee hoor 

@JlooJ wauww kijk eens hoe mooi jou test is! Wat zei ik je vorige week? Vaak wanneer mensen denken van de ronde dat het niet raak is is het zo! Gefeliciteerd, lekker gaan genieten!
@MarijeDG gefeliciteerd! Wat fijn dat je het van jezelf als een beetje wist en dit alleen de bevestiging was!
@MamawensT bij mij is het zo dat het het allerergste steekt wanneer hij bijna gaat springen. Als hij eenmaal gesprongen is, ebt de pijn ook eigenlijk meteen weg. Maar bij mij begint dat zo'n 24 tot 36 uur van te voren en loopt qua pijn steeds meer op tot t hoogtepunt en dan springt ie.
@Wondertjedrie heb je nog getempt? Is hij weer gestegen?
@Ramboo wat klote weer ☹ ik snap je gevoel zo goed. Het kan natuurlijk nog met een late innesteling. Anders samen door naar Juni met positieve moed ? wij zullen ook snel aan de beurt zijn!
Ik heb vandaag mn eerste tempratuur daling gehad van de hele week 37.3 naar 37.0. Begin van menstruatie klachten komen nu ook dus weet heel zeker dat t vandaag of morgen doorbreekt. Heb t idee dat dit een heftige gaat worden. Gelukkig heb ik gister alles even als vanouds losgelaten en voor t eerst sinds december even gewoon genoten met mn vriend als voor we aan dit proces begonnen. Het was heel fijn. Ik heb wel wat gedronken en gerookt maar ik was er echt zeker van dat ik niet nog een positieve test zou krijgen. Voel het gewoon zo. Normaal drink ik dus helemaal niet, ook niet voor de eisprong.
@IsaV Roken ben ik vanaf december meegestopt en alleen soms wanneer we een uitje hadden dan liet ik (voor de eisprode) mezelf wel eens gaan door er 1 of 2 te roken. Maar dus echt sporadisch. Nu had ik al zeker een volle maand niet 1 sigaret aangeraakt maar met de teleurstelling zocht ik er een bepaalde troost in ofzo.. het stoppen zelf ging me heel gemakkelijk af met het doel in mn achterhoofd!
Ik schuif door naar Juni maar zal nog zeker meelezen hoe de hartjes stroom zich hier verder doorzet❤

@marije gefeliciteerd❤️hoeveelste ronde was dit?
@ramboo balen zeg?

Hier een temp stijging van 0,2 nu 37,2 dus toch weer een beetje hoop?

Terug
Bovenaan