NOD Mei 2021

@BabsG voor zover ik weet kun je ook een Pos test hebben en dat je ei niet springt. Soms probeert je lichaam het nog een tweede keer. Sowieso ook temperatuur nemen als hij stijgt ben je wel zeker (volgens mij)
@mamawenst ik voel het zelf niet dus geen idee eigenlijk.

@mamawenst ik ga er wel altijd vanuit dat die scherpe steken het springen zelf is. Deze maand met de ovulatietesten had ik 2 dagen een smiley, in de loop van de tweede dag voelde ik die steken. Een uurtje daarna weer getest en de smiley was weg.

Hier ook voorzichtig blij! https://ibb.co/Js42wcZ
Wel nog wat vroeg, dus volgende week nog maar eens testen. Dacht echt een virusje te hebben doordat ik nu al drie dagen diarree heb en amper iets wil/kan eten. Toen ik gisteren mega trek kreeg in rookvlees en zowat over m'n nek ging van de vuilnisbak had ik wel en vermoeden... Haha!
Toch fijn dat m'n lijf het na een bbz (en dus een eileider minder) het nog doet!! Nu hopen dat het vruchtje lekker blijft zitten... ☺️

Ik kon me niet meer inhouden en heb toch een test gedaan. Witter dan wit. Morgen is mijn NOD. Toch wel een beetje alle hoop opgegeven. M'n emoties gaan alle kanten op.

@Jlooj gefeliciteerd ?
@MarijeDG ik wou net tegeb je zeggen dat het echt niet uit hoef te maken als je een eileider mist want ik heb ook een bbz met eileider verwijdering gehad in februari en ben nu ook alweer zwanger en toen zag ik je berichtje ? super goed gefeliciteerd ?
Volgens mijn eigen berekening ben ik nu 6 weken. En begin nu echt kwaaltjes te krijgen ? savonds super moe en smorgens misselijk tot ik wat lichts eet dan zakt het wel en mijn borsten je kan er niet eens naar kijken zo pijn ze doen?

Terug
Bovenaan