NOD Mei 2021

@Wondertjedrie ik weet het ook echt niet, blijf het ook heel raar vinden. Je lees zoveel positieve dingen over die sensitest. Ben ik dan de enige die ze echt waardeloos vind. Ik snap het ook niet. En ze zeggen ook op hun website dat er geen voorgedrukte streep in zit in die testen. Maar ze moeten haast wel vals zijn want vorige keer was er ook streep en uit me bloed kwam er niks. 

@Dromertje Ik heb wel ook een heel licht streepje gehad op sensitest en ben gewoon ongesteld geworden. Eigenlijk was de test gewoon wit, tot je echt heel goed ging kijken en toen zag ik een streepje staan, wat ik eigenlijk alleen kon zien met een bepaalde lichtinval, zeg maar. Ik ben er toen eigenlijk vanuit gegaan dat hij dus negatief was (dat het inderdaad een voorgedrukt streepje was of een streepje dat ik wilde zien, ofzo). Bleek achteraf natuurlijk ook negatief te zijn, want de dag erna werd ik alsnog ongesteld. Dus ook met deze testen lijkt het te kunnen gebeuren. 

@Wondertjedrie, ja klopt. Het is bij iedereen anders. Heb ik van meerdere gehoord. Maar is het dan ook echt dat het tot een jaar kan duren voordat je ongesteld wordt?

Heb wel best veel afscheiding weet niet of dat ook wat betekent.

Wie heeft ervaringen met een menstruatie overslaan of een verlate eisprong. Ik had tussen 15 en 21 mei ongesteld moeten worden. Maar tot de dag van vandaag geen druppel bloed te bekennen. Heb verder ook geen zwangerschapssymptomen behalve elke ochtend lichte buikkrampen (lijkt net alsof ik ongesteld moet worden maar het wil maar niet doorzetten). Ik heb ook al getest en deze is negatief. Na hoeveel dagen nod zijn jullie toch nog ongesteld geworden? 

Terug
Bovenaan