NOD Mei 2021

Ik zie net dat DaisB en Zeeuwsmeisje zich al aangemeld hebben in het topic van juni.

@Dede misschien handig voor jou om je daar ook aan te melden, dan praten we daar verder en sluit ik dit topic af ☺️

Heb vandaag andere testen binnen gekregen van sensitest de gewone dipsticks en deze blijven helemaal wit dus ook geen licht streepje. Vertrouw die misschien net wat meer dan die andere met dat hoesje er om heen... geen idee of het hetzelfde is maar de dipsticks zijn wel kleine dan in die in dat hoesje.

vandaag ben ik ook iet wat begonnen met vloeien dus zal wellicht ongesteld gaan worden dus kan ook door naar juni. Hoewel ik daar ook niet echt positief in gaat. Na zo lang proberen 

@wondertjeDrie, 
Mijn cyclus is altijd tussen de 33 en 39 dagen. Ik zit nu op dag 49. 

jij gaf aan dat je eenmalig geen cyclus hebt gehad. Wil dit dan zeggen dat ik pas ergens bij dag 66 tot 78 weer ongesteld kan worden? Begrijp namelijk die cyclus overslaan niet helemaal. 

alvast bedankt! 

@gebruiker09 ik werd na 6 weken ongesteld maar dat was geen echte menstruatie want heb immers geen eisprong gehad?

@dromertje balen zeg?en in het vervolg niet meer die testen gebruiken?

@wondertjedrie, 6 weken overtijd. Dat lijkt me echt heel fusterend. Wat is jouw normale cyclus? Slikte jij voorbehoedsmiddelen? Want ik slik deze al jaren niet. Heb zo veel dagen overtijd ook echt nooit meegemaakt. 

Jammer genoeg houd ik mijn eisprong niet in de gaten. Dus weet niet eens of ik deze heb gehad. Ik zit verder ook pas op dag 11 overtijd (gerekend van mijn langste cyclus van 39 dagen). Dacht dat dit veel was. Maar 6 weken Woow! Ik zal dan wel even langer moeten wachten. 

enorm bedankt voor jouw reacties!! 

Terug
Bovenaan