NOD Mei 2021

@do'x ik zie dat we tegelijk Nod hebben spannend?ik heb nog geen eisprong gehad maar mijn LF is wat korter dus ik heb nog hoop ?

ahhh gefeliciteerd aan alle zwangeren!!❤️❤️

Ik zit nu op dag 14 van m'n cyclus, verwacht ergens deze dagen m'n eisprong. De ovutesten van de action geven nog niks aan maar meestal tussen dag 15 tm 17 krijg ik wel symptomen van een naderende ovulatie dus ik ben benieuwd.. lijkt deze maand allemaal wel langer te duren omdat ik er enorm mee bezig ben dus ik ben ook wat afweziger op t forum uit zelfbescherming haha

ahhh gefeliciteerd aan alle zwangeren!!❤️❤️

Ik zit nu op dag 14 van m'n cyclus, verwacht ergens deze dagen m'n eisprong. De ovutesten van de action geven nog niks aan maar meestal tussen dag 15 tm 17 krijg ik wel symptomen van een naderende ovulatie dus ik ben benieuwd.. lijkt deze maand allemaal wel langer te duren omdat ik er enorm mee bezig ben dus ik ben ook wat afweziger op t forum uit zelfbescherming haha

Vennetje, Lilax het lukt me niet om de foto's te delen hier, iemand nog tips om dat te doen lukken? 
Ik had de afgelopen dagen en vandaag wat steekjes, trekjes in mijn baarmoeder, verder beetje moe precies en last van wat lage rugpijn nu en dan. Maar wat me vooral opviel was dat ik veel witte afscheiding heb! Er het "voelt" ergens gewoon anders dan vorige maanden...? heb ondertussen ook nog kv test gedaan en ook daar een heel licht lijntje te zien! Ik besef dat het nog heel pril is maar ben toch wel echt happy ?
Op CD 14 had ik duidelijke positieve ovutest, op CD 15 de hele dag pijn gehad, ik vermoed CD 16 eisprong (28 april) want dan nam temperatuur een dipje. FF geeft het ook zo aan, vandaag dus nog maar 8DPO! 

Terug
Bovenaan