NOD Mei 2021

Hier nu 13 dpo. Vanmorgen mijn temp met een 0,5/0,4 gekelderd en weer op mijn basale temp. Gek..... had dat vorige maand pas op 15dpo toen het ook al goed was doorgebroken (op 14 dpo in de avond begon het licht met bloeden en op 14dpo had ik toen nog hoge temp). Heb ook nog geen ongesteldheidgevoel. Maar goed, het is geen goed teken denk ik.

Wat fijn nog meer positieve testen, gefeliciteerd!

Ik mag om 12 uur dus naar het ziekenhuis. Zal eens vragen wanneer ik dan het beste kan starten met ovulatietesten aangezien m’n cyclus altijd zo regelmatig was dat ik nooit ovulatietesten hoefde te gebruiken.
Ik heb er dus 36 van sensitest liggen maar volgens mij zijn de ervaringen wisselend. Niet iedereen is even enthousiast ?

Gefeliciteerd voor alle zwangeren! Kim veel succes vandaag! Ik wacht nog rustig af ? cyclusdag 7 pas vandaag. Ik verwacht volgende week vrijdag of zaterdag min eisprong dus komende week maken we het gezellig ? Deze maand wil ik zonder ovulatietesten en zwangerschapstesten voor mijn nod doen. Even de druk eraf. Wel ga ik goed letten op mijn voeding. De laatste maanden heb ik vreselijk veel last van PMS en ik merk dat dat ook niet meehelpt bij het zwanger worden. Eens kijken of we dat met de juiste voeding een beetje kunnen onderdrukken

@AnnekeDBo je kunt deze uploaden via https://imgbb.com/

@Ttcxx Wauw gefeliciteerd!! Foto???

@JlooJ waarom denk je nog niet je piek bereikt te hebben? Ik doe nu pas voor t eerst een volle maand ovulatietesten maar die van vandaag ziet er bij jou erg donker uit toch? En volgens mij is CB erg betrouwbaar (als ik de ervaringen van anderen mag geloven).
Ik zou t gewoon gezellig maken de komende dagen ?!

@Liefsvan ik test met ochtend urine CB paars. Verder smiddags en savonds nu sensitest. En wanneer de streepjes daarop donkerder worden ga ik de avond test verwisselen voor de CB roze.

@LilaX ik wil je zeker niet ontmoedigen maar dit had ik mijn vorige cyclus ook. Toen had ik een VMK.. en 2 dagen voor het bloed doorbrak kelderde mijn tempratuur va 37.1 naar 36.5.. daarna steeg hij niet meer. Hoop alsnog voor je dat het de innesteling is!

- Hier vanochtend weer een knipperende smiley. Ik begin nu lekker de steekjes te voelen in mn eierstok. Goed teken. Dit heb ik altijd een aantal dagen rond mn ovulatie. Ik ben sinds deze cyclus met wat natuurlijke middeltjes begonnen zoals teunisbloemolie. Nou heb ik deze cyclus ineens een heeeele hoge libido. (Sorry voor het delen?) grappig dat dit daar dus ook invloed op heeft. Heb er een goed gevoel over deze maand. Voornamelijk omdat ik denk dat ik nu met de ovulatietesten mn piek niet meer kan missen en we t nu echt structureel om de dag doen. Ik verwacht maandag mn eisprong te hebben. We gaan het zien!
Nog een laatste vraag. Omdat ik dus altijd een 'reserve' in me heb vind ik het lastig dat cervixslijm te controleren. Hoe doen jullie dat? (Voor degene die dat checken)
Ik heb voor mn eigen gevoel nog geen enkele cyclus heel duidelijk dat rekbare dikke slijm gehad maar ben er ook deze cyclus pas goed op aan het letten. Echter vind ik dat nu dus erg lastig, wanneer is het sperma, wanneer slijm?

Terug
Bovenaan