NOD Mei 2021

@JLooJ Herkenbaar.. deze week is echt zenuwslopend.. Wil ook niet overal op gaan letten, maar mijn huid is ineens heel vet (vooral mn voorhoofd). Kan natuurlijk ook passen bij een aankomende menstruatie.. Blegh.

@JlooJ je zit nu nog op 5 dpo toch? De innesteling kan tussen de 5 en 12 dagen na de eisprong plaatsvinden dus nog tijd genoeg tot je de innesteling kan voelen ?

Ik was er deze maand dus echt niet mee bezig en was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden had een puist en gewoon dat bleh gevoel dus zelfs aks je denkt ongesteld te worden kan het dus nog raak zijn ?

@IsaV ik weet niet of dat zo is? Heb ik eigenlijk nog nooit overna gedacht of dat ook zo zou kunnen uitpakken..

@basilicum wauw mooie test. Gefeliciteerd!!

@kellyM fijn gevoel denk ik dat je nu zon knaller hebt he?! Ik kan me voorstellen dat je het ergens een soort dubbel wilt checken.

Ik heb nu gisteren avond een positieve ovulatie test gehad. En aangezien ik nog steeds buikpijn heb net nog 1 gedaan en nog steeds positief. Ik gebruik de roze CB met vaste smiley. Met eruit halen zag ik wel dat de streep van net een stuk donkerder was dan die van gisteren. Ik gok dus dat die nu binnen 12 a 24 uur wel echt gaat springen.
Nog iemand hier ervaringen mee?

Terug
Bovenaan