NOD Mei 2021

@charlottev-T ik heb ook wel eens 2x een positieve ovulatie test je kan ook pas 48 uur na je 1ste test je eisprong hebben dus dat je binnen die 48 uur nog een keer positief test?

@WondertjeDrie Ahh oke! Ja probleem is dat manlief donderdag is weg gegaan. Dus toen in de ochtend nog gezellig gemaakt. En morgen komt hij eind vd ochtend thuis dus dan maar nog een poging doen dan denk ik! Kans is dus wat kleiner deze maand.
Maar dan denk ik ook dat m'n NOD 1 of 2 dagen verschuift. Dat laat ik nog wel even weten!

@charlotteV-T ik had dit ook! Paarse cb gedaan en smiley op woensdag. Had buikpijn op donderdag en kon niet nog eens testen maar wel de CB stick even dippen dus dat gedaan zonder de houder en toen was ie dus donkerder dan de dag ervoor in de houder. Uiteindelijk verdween die avond mn buikpijn en is mn ei dus inderdaad die avond/nacht ergens gesprongen.

Altijd zo spannend als het wachtbankje in zicht komt!!
Succes met wachten

Wat mooi om al zo veel succes verhalen te lezen! Gefeliciteerd aan alle zwangeren!

Hier is vandaag mijn NOD, misschien nog morgen. De afgelopen dagen heb ik wel het gevoel gehad dat mijn menstruatie er aan zou komen maar vandaag dus helemaal niet. Maar goed, ook nog geen kwaaltjes dus ik ben niet erg optimistisch. Vind het wel spannend weer. Nog maar even afwachten en anders morgen even testen...

Succes iedereen!

@gebruiker10077600 spannend hoor ?
Ik had deze maand ook geen symptonen terwijl de maanden dat ik niet zwanger was ik van alles dacht te voelen? nu sinds gisteren beginnen mijn borsten pas gevoelig te worden en ben snel moe maar meer symptomen heb ik ook niet dus kan nog best hoor ?

Terug
Bovenaan