NOD Mei 2021

Ik heb eindelijk met de Sensitest ovulatietesten mijn piek gevonden! Een overduidelijke test in handen net. Superfijn. Van de week al om de dag gezellig gemaakt en morgen nog een keertje, dan moet het wel goed zijn toch? (Als in, dan hebben we iig gedaan wat we konden...) of zouden jullie het vanavond nog een keer gezellig maken?

#MelX wauw wat een mooie test. En wat een verrassing! Had je helemaal geen symptomen die je kon koppelen aan een zwangerschap? Gefeliciteerd! ❤

@IsaV ik zou t voor de zekerheid nog een weekje om de dag gezellig maken. (Zou mijn advies zijn) Elke ochtend je temp bijhouden. Ik denk dat je m nog niet hebt gehad omdat de stijging meestal wel echt iets flinker moet zijn. (0.4 a 0.5 gr).
Het zou natuurlijk altijd kunnen dat je m wel al hebt gehad maar zo niet dan mis je m in elk geval niet wanneer je t nog gezellig maakt!

@MarliesBB wat fijn!! Nu werk aan de winkel ;). Ik zou doen waar je je fijn bij voelt. Vanavond kan en morgen kan ook. Zolang het om de dag is zit er altijd een voorraadje!

Terug
Bovenaan