NOD Mei 2021

Ohja en IsaV wanneer je eisprong opschuift, schuift je LF ook op. Dus dan is je cyclus gewoon langer. Dus je LF blijft in lengte altijd t zelfde.

Ik heb totaal nx waarvan dat ik kan zegn dat ik zwanger ben.
Totaal nog niet verwacht. 2april heb ik mijn menstruatie gehad. Vanaf toen geen pil meer genomen.
Heb dan ergens in de loop van ene week last gehad aan me onderbuik en dat was het.

@Vennetje dankjewel dan gaan we dat doen voor de zekerheid. Ik heb nooit echt een grote temperatuur stijging eigenlijk ook niet toen ik wel ovulatie testen gebruikte. 
Miss moet ik dat nog eens nazoeken met de testen ernaast. 

Sommige mensen hebben toch een te korte luteale fase waardoor de innesteling niet goed lukt? 
Ik twijfelde of dit dan bij mij het geval was.. mijn cyclus is namelijk maar 26 dagen en heb altijd al 2-3 dagen voordat ik echt wat meer bloed verlies al oud bloed verlies. 
Het lijkt me dan zo kort voor de innesteling?

Na al die positieve opbeurende verhalen kon ik het niet laten toch te testen. En hij is positief!!!! Niet te geloven wat een geluk! De eerste ronde dit x en zonder medicatie, dat had ik al niet meer durven dromen! Ik weet dat dit vast zuur is om te lezen voor sommige die al lang bezig zijn. Dat vind ik oprecht naar! Veel liefs en geluk voor jullie allen!

Terug
Bovenaan