NOD Mei 2021

@RiekieM Ik heb begrepen dat een innesteling wel rood bloedverlies kan veroorzaken, maar er zitten geen stolsels in en de hoeveelheid is ook veel minder dan bij een menstruatie. Je zou hierbij genoeg moeten hebben aan een inlegkruisje. Vervelend dat je nu niet goed weet waar je aan toe bent doordat je je piek niet gevonden hebt.

Ik zit zelf ook een beetje in dubio. Heb vanaf 9dpo al steeds bruinverlies. Niet heel veel maar ik heb toch het gevoel dat mijn menstruatie gaat doorbreken. Afwachten maar..

@Do'x ik heb naar mijn idee geen stolsels "verloren" en het is inderdaad minder als een menstuatie al vind ik dat lastig zeggen aangezien ik niet elke maand evenveel bloedverlies heb.
en precies omdat ik die piek niet heb gevonden kan ik ook niet zeggen wanneer hij geweest is, heb overigens zaterdag een ovu test gedaan en die was heel licht van kleur dus ik kan er denk ik wel vanuit gaan dat ie eind van de week geweest is.
Lastig is het als je na je ovulatie allerlei dingen krijgt wat je zo onzeker kan maken. hoop voor je dat je menstruatie uitblijft en een positieve test in handen krijgt.
Mogen we met zn allen op het wachtbankje gaan zitten en hopen dat het deze maand gelukt is.

Spannend wie nu de eerst volgende met een hartje gaat zijn! De lijst is al echt mega lang!

Ik heb me even twee weken afzijdig gehouden. Merk dat zodra ik ongesteld ben ik ook wel fijn weer in de rust kom en alles los laat.
Nu weer rond m’n ovulatie. Ben volgens mij een van de weinige die geen ovulatietesten gebruikt en ook m’n eisprong niet voel..
Ik heb met mezelf afgesproken de eerste 6 maanden beetje ongedwongen te proberen om zwanger te raken en daarna evt te starten met ovulatietesten.
Nu nog even gezellig maken en dan weer op het wachtbankje!

Terug
Bovenaan