NOD Mei 2021

Melx denk dat je het beste even je afspraak kan afwachten. De gynaecoloog of verloskundige kan vrij duidelijk de groei zien en dan een berekening erop los laten.
Geloof me, je wil niet denken dat je al een week of twee verder bent en dan terug gezet worden. Dat heeft ook best wel veel impact op je zelfvertrouwen.

@Melx dan zou ik voor jezelf zolang 13 mei aanhouden als NOD. Kans is groot dat je iets verder bent naar dan heb je jezelf in elk geval ingedekt. Dus dan zou je nu 5 weken zwanger zijn??
Spannend! Hou je ons op de hoogte?

Ik heb deze ochtend de hele tijd steken in mn baarmoeder. Ze variëren qua pijn. Soms licht, soms wat sterker en soms even heel heftig. T zit veel lager dan de steken die ik heb rondom de eisprong, maar t is ook niet echt t zelfde als menstruatiepijn. Zit nu op 8DPO.. Vind het zo spannend, heb zelf zo'n sterk gevoel dat het raak is maar ik durf niet te hopen, gek is dat he? Nog een paar dagen afwachten.??

@Wondertjedrie spannend!! Samen aftellen. Ik zie dat jou lf 1 dag korter is. Wanneer mag je testen van jezelf? Hoop dat het voor ons beide raak is?

@JlooJ haha ja ik zie het meer als een goed iets. Het gevoel wat ik nu heb heb ik oprecht nog nooit gehad. Kan natuurlijk ook niks zijn maar mijn gevoel zegt dat deze steken iets goeds zijn. Misschien wel van de innesteling. Ik heb ook vanaf t begin bij deze eisprong gedacht dat er 2 eitjes zijn gesprongen dus heel spannend allemaal. Probeer t positief te zien, je lichaam is wellicht heel hard aan t werk?

Terug
Bovenaan