NOD mei

A

Anoniem

Guest
Beste allemaal, ik start alvast de nieuwe lijst van mei!

Naam                       leeftijd                           kindje                           ronde                           NOD                           /

BB10                               34                                           1                                           1                                     10 mei

Gr BB

Dat is nou leuk!
Ik wilde het topic ook starten vandaag, maar omdat ik dacht dat iedereen zijn volgende NOD in april verwacht, dacht ik dat het nog geen zin zou hebben.
Eindelijk kan ik namelijk ook mee doen in een NOD lijstje!!!
Heb sinds het stoppen met de pil eind oktober nl. geen eisprong gehad en ben vandaag bij de gyn geweest voor alle uitslagen, met mn man is alles goed, ik heb pco.
Dus, ervan uitgaande dat het deze keer lukken gaat (ja ja, wel positief blijven), verwacht ik dat mijn NOD ca. 3 mei zal zijn.

quote: BB10 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-03-2009 16:05:56'));

Beste allemaal, ik start alvast de nieuwe lijst van mei!

Naam                       leeftijd                           kindje                           ronde                           NOD                           /

BB10                               34                                           1                                           1                                     10 mei
Ano27                           ?                                               1                                           1                                       3 mei

Gr BB

Hoi Ano27 leuk dat je reageert. Nu zijn we al met z'n 2e. Jij wel een paar daagjes eerder dan ik!
Spannend he. Fijn dat je nu weet hoe het zit en dat je er volledig voor kan gaan!
Veel succes met klussen en hopen dat je snel zwanger bent!
gr BB

Hoi BB,

Hoe komt het bij jou dat je 1e NOD pas in mei is?
Ik weet natuurlijk niet echt precies de datum omdat ik eerst moet kijken of in überhaupt ongesteld word van de Duphaston. Maar als ik met ongeveer 30 dagen reken, kom ik op 3 mei uit.
Ik ben trouwens nét 27 en inderdaad, het is ronde 1 al voelt het als ronde 5 (gezien hoe lang ik er eigenlijk al mee bezig ben).

Groetjes!

Naam                                    
leeftijd        
kindje                      
ronde                        
NOD            
   /                            

trotsemama81
 27
4
7de na mk
1 mei

Ano27
27
1
1
3 mei

BB 10
34
1
1
10 mei

Hoi meiden,

Ik wil me ook graag met jullie meekletsen. Wij gaan voor ons vierde kindje. Aangezien ik een lange cyclus heb sla ik april over en heb als het goed is mijn NOD op mijn 28ste verjaardag.
Heb het lijstje aangepast, zodat iedereen zich er makkelijker bij kan voegen. Hoop niet dat jullie het erg vinden.

liefs

NAAM                                                        
LEEFTIJD    
KINDJE                    
RONDE                    
NOD            
   /                            

trotsemama81

27

4

7de na mk

1 mei