NOD mei

Hoi trotse mama, leuk dat je meekletst! En bedankt voor het lijstje!

ano27: ik slik nog tot 7 april de pil dan is de eerste dag van mijn ongie 12 april en dan tel ik gewoon een cylus van 28 dagen. Ik weet ook niet hoe mijn cylus precies gaat lopen maar ik moet toch een beetje een richtlijn hebben. Vandaar 10 mei.

groetjes BB

Naam                       leeftijd                           kindje                           ronde                           NOD                           /

Greet                             34                                           3                                           4                                     6 mei
BB10                               34                                           1                                           1                                     10 mei
Ano27                           ?                                               1                                           1                                       3 mei

Ik zet mezelf er ook alvast maar bij, ondanks dat ik ook nog in april sta. Wij hebben deze maand voorbij laten gaan, zonder echte poging, dus de kans dat het raak is in april is nihil  en dan kom je vanzelf in mei uit. Nu is mijn cyclus wel wat onregelmatig, maar meestal tussen de 5 en 6 weken, dus daar gok ik nu ook maar op. En dan kom ik op 6 mei uit.
Groetjes
greet

Nou, dat wordt al een gezellig clubje zo.
En dat, terwijl ik gisteren nog dacht dat ik de enige was met NOD in mei.
Leuk!

groetjes, ano27

NAAM                                                        
LEEFTIJD    
KINDJE                    
RONDE                    
NOD            
   /                            

trotsemama81

27

4

7de na mk

1 mei

Ano27
27
1
1
3 mei

Greet
34
3
4
6 mei

BB 10
34
1
1
10 mei

Ik heb je even in het goede lijstje gezet Greet.

NAAM                                                        
LEEFTIJD    
KINDJE                    
RONDE                    
NOD            
   /                    

trotsemama81

27

4

7de na mk

1 mei

Ano27

27

1

1

3 mei

Greet

34

3

4

6 mei

BB 10

34

1

1

10 mei

sorry het stond nog een beetje scheef...zal nu stoppen met de lijstjes plaatsen....hihihihi

Jeetje wat gaat dit hier hard! Da's niet de bedoeling ; hoe leger dit lijstje, hoe meer zwangeren in april! Maar het ziet er wel weer netjes uit hoor.
Groetjes
greet

Terug
Bovenaan