NOD mei

hallo allemaal,

BB10 ik 'ken' je van een ander topic!en heb goed nieuws! mijn vriend en ik gaan ook nu   al voor een kindje!! mijn laatste pil is 30mrt en zou dan ontpillen tot aug maar gister goed gesprek gehad en hij zei spontaan,waarom wachten we eigenlijk tot aug,wil het ook nu al!! ben zoo superblij! 4 april word ik ongesteld en als ik dan een cyclus van 28dgn tel is mijn NOD op 1 mei.heb natuurlijk geen idee hoe mijn cyclus is maar net zoals jij al zei,je moet een beetje een richtlijn hebben!we zullen het wel zien allemaal!
vind het echt leuk en spannend!ben gelukkig al aan de multivitamine pillen van centrum met foliumzuur,mocht het in 1 keer 'raak' zijn.

nou meiden heel veel klusplezier!

groetjes,
zonnetje

quote: trotsemama81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2009 13:52:41'));

NAAM                                                        
LEEFTIJD    
KINDJE                    
RONDE                    
NOD            
   /                    

trotsemama81

27

4

7de na mk

1 mei

Ano27

27

1

1

3 mei

Greet

34

3

4

6 mei

zonnetje
BB 10
25
34
1
1
1
1
1 mei
10 mei
sorry het stond nog een beetje scheef...zal nu stoppen met de lijstjes plaatsen....hihihihi

heb mezelf in het lijstje gezet maar beetje gepropt lijkt wel...
(1ste keer dat ik dat doe..hihi)als jullie het niet mooi vinden staan wil iemand het dan veranderen..weet niet hoe dat moet..sorry.

liefs zonnetje

OHHHH Zonnetje wat spannend. Dan is je NOD nog eerder dan die van mij!. Leuk he om samen zo'n beslissing te nemen. Ik had ook zoiets van, waarom eerst ontpillen dat gebeurt toch wel ook al ben je bezig. Ik ben nu wel al bezig met veel te lezen en de ideale situatie te creeren  maar ik wil er ook niet te krampachtig mee omgaan.
Heb jij er ook zoveel moeite mee om je mond tegen anderen dicht te houden?
Ik wel, ik heb het tegen een collega verteld waarvan ik zeker weet dat ze haar mond houd en die niet bij ons thuis over de vloer komt. Dan kan ik toch ooit eens dingen aan een persoon in real life vragen. Verder ben ik blij dat ik deze zaken wel met jullie kan bespreken! Het is een fijn idee dat je weet dat je niet alleen bent.
gr BB

Ik ben ook niet zo goed in lijstjes aanpassen, maar trotse mama wel. Misschien kan zij Zonnetje ff boven aan bij 1 mei zetten dan staan ze op volgorde van NOD.
gr BB

jaaaa leuk he!!ik had eerst zoiets van ik wil ontpillen en kijken hoe me cyclus is,maar het gaat toch steeds meer kriebelen hoor..hihi.had het er af en toe met me vriend over en zei dan wel van zou zo graag eerder willen,hij toen nog niet en nu opeens wel,zo leuk toen hij dat zei!!hij had er goed over na gedacht en vond het toch wel zonde dan van die 4 maanden.ik vind het ook heel moeilijk me mond te houden,heb het dan ook tegen me ouders verteld.een vriendin weet dat we er dit jaar voor willen gaan maar niet dat dat volgende maand al word.dit forum is echt super he dat je alles met elkaar kunt delen!

wat ben je zoals aan het lezen dan BB10?
ik heb een mooie dvd gekocht,dan zie je hoe het kindje groeit van week tot week in de buik,erg bijzonder! verder probeer ik alles op me af te laten komen,ben nu vooral erg blij met het feit dat ik nog 2 pilletjes slik en dat we dan gaan proberen zwanger te worden!

groetjes,
zonnetje

Hoi Zonnetje,
Ik lees vooral veel op internet over ideale standjes en ideale omstandigheden (orgasmes ed)  Hoezo obsessief??? Nee hoor ik ga er niet krampachtig mee om maar ik wil wel weten wat ik zou kunnen verbeteren om het "sneller" te laten lukken. Bijvoorbeeld dat sommige lotions waar wij ons wel eens mee insmeren, zaaddodend kunnnen zijn.
En dat moeten we natuurlijk voorkomen!!! Of wassen met bepaalde soorten zeep.
Ik ga in het begin niet veel anders doen dan dat we nu doen maar als het me te lang gaat duren wil ik wel alle negatieve factoren buitensluiten.
Haha als ik dit nu terug lees denk ik dat jullie me wel uit zullen lachen (gelukkig hoef ik jullie niet aan te kijken als ik dit vertel!!)
gr BB

hoi BB10,

nou vind het helemaal niet gek eigenlijk,misschien kun je tips hier plaatsen voor ons!
zoals welke lotions zaaddodend zijn enzo...weet ik ook niet..ik lees ook veel op internet hoor,vind het interessant en wil goed voorbereid zijn!net zoals jij zegt mocht het langer duren dan weet je welke negatieve factoren er kunnen zijn en waar je wat aan kunt doen!
groetjes!

Terug
Bovenaan