NOD meiden 24 januari

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Hoe staat het met jullie? Al getest?
Ik begin nu aardig zenuwachtig te worden. Moest me vandaag opnieuw in houden om niet te testen. Wil echt wachten tot woensdag maar weet niet of ik het ga volhouden! Vooralsnog heb ik geen ongi-klachten als buik/rug/hoofdpijn maar ook geen zwangerschapsklachten. Ben wel moe maar dat kan ook door mijn winter-dip komen.

Nog even volhouden... deze week weten we meer!

Liefs Bientje

Hai bientje,

Jeetje wat spannend voor je joh.

Zelf heb ik mijn nod pas februari.

Maar ik hoop voor je dat je positief test en   ik zal heel hard voor je.

Laat je het weten?

Trouwens   goed van je dat je nog niet getest hebt. Ik zou dat niet kunnen ben zo nieuwsgierig als het maar zijn   kan

Liefs wen

Kon het vanacht toen ik wakker werd niet laten: heb negatief getest..
Ik zal dus nog even af moeten wachten. Weet in ieder geval wel dat ik voor zaterdag niet weer een test doen.

Groetjes Bientje

Hoi Bientje!!

Ik heb ook morgen mijn nod.
En oef, ik vind het toch weer erg spannend.

Hoeft niks te beteken dat je nu nog negatief test. Alles kan nog gebeuren!

Dit is mijn 3e ronde en voor jou?

Ik voel helemaal niets deze ronde. Geen (ongi) buikpijn, geen zere borsten en niet misselijk.
Het lijkt me dan onmogelijk dat ik zwanger kan zijn.
Ik heb ook eigenlijk geen goede hoop!
Natuurlijk hebben mijn man en ik wel ons best gedaan, hihi!!

Ik ga ook echt niet voor donderdag testen, want vorige maand heb ik mezelf aardig gek zitten maken.
Ik had op mijn nod-dag getest en zag zelf een heel vaag streepje. De volgende dag werd ik ongesteld.
Dat was zo'n onwijze teleurstelling, dat ik dat deze maand wil voorkomen.

Nou, we houden elkaar op de hoogte.
Liefs MM

ook ik heb morgen mijn nod. ik heb afgelopen week dus wel last gehad van pijnlijke borsten. en ik heb het gevoel dat alles anders is als anders. heb normaal altijd wat afscheiding voor ik mijn nod heb maar deze keer niet, dus ik vind het wel spannend. ik heb testen besteld bij babybrabbel en ik heb mezelf voogenomen dat ik niet eerder ga testen als dat ik die heb ontvangen.

xx moon

hallo ik heb mijn nod donderdag spannend allemaal  

succes liefs ineke

Hoi Meiden,

Ik heb mijn NOD ook morgen. Ik kon hetgister neit laten om alvast te testen, je weet maar nooit, echter de deze test was negatief. Maar dat hoeft nog niets te betekenen toch? Verder  heb ik niet echt pijnlijke borsten terwijl ik dit wel heb als ik ongesteld moet worden. wel heb ik gevoelige tepels sinds gister, zou dat wat kunnen betekenen? Ik vind het wel erg spannend en eng allemaal. Want als ik toch ongesteld word dan mogen we het weer proberen en dan is het weer een maand van afwachten en rekenen etc.

Veel succes dames......Ik duim voor jullie.

Liefs Aicha.

hoi allemaal!

ik wil ook even reageren, mijn NOD dag is op 26 januari.
ik ben in januari dit jaar gestopt met de pil, heb hem 6 jaar lang geslikt.
ben op 10 januari op mijn verjaardag begonnen met foliumzuur te slikken moet dat tot 7 februari doen en dan mogen mn vriend en ik gaan klussen zoals jullie dat noemen.

groetjes

Terug
Bovenaan