NOD meiden 24 januari

maar ik heb ook op internet gelezen dat je het foliumzuur ook kunt gaan slikken als je net zwanger bent, het belangrijkste is eigelijk dat je het de eerste 10 weken van je zwangerschap inneemt.

patricia

Hoi meiden!

Ik heb ook ergens op internet gelezen dat het het best is om 4 weken voordat je stopt met de pil te beginnen met foliumzuur, maar anderen zeggen weer dat je er ook mee kan beginnen als je zwanger bent. Dus...ik ben het spoor ook bijster!

In ieder geval slik ik nu bijna drie weken femnatal van Davitamon waar ook foliumzuur in zit dus ik hoop dat dat voldoende is voor ALS ik het voor elkaar krijg om komende dagen zwanger te raken.....maar het zit me wel een beetje dwars eigenlijk.

Groetjes, Tessje.

hoi meiden,

Het beste is als je stopt met de pil om dan gelijk aan folium te beginnen.
Natuurlijk zijn er ook een hoop vrouwen die dat niet weten. Maar maak je niet druk vroeger slikte ze helemaal niks het is alleen beter dat ze die ontwikkeling nu wel hebben. Mijn vriendin werkt in het ziekenhuis en zegt dat het beter is als je er meteen mee begint zodra je zwanger wil worden het kan geen kwaad voor je lichaam dus vandaar. Het kan ook zijn dat je lichaam al genoeg foliumzuur heeft opgebouwd dan hoef je het niet te nemen dit kan je volgens mij bij de dokter laten testen las ik ergens.
Dus allemaal maar een potje kopen hihihihi zijn we eindelijk van de pil af kunnen we weer een pilletje slikken   maar is voor een goed doel

doeg liz

Hallo meiden,

Helaas... zondag op maandagnacht getest en zoals ik al schreef: negatief. Maandagochtend net wakker  en werd ik ongesteld. Had dus beter even mijn nieuwsgierigheid in bedwang kunnen houden! haha.. maar geen tranen bij mij hoor. Ik ben net begonnen dus ik had niet echt iets verwacht. Op naar ronde 2!

Hoe is het met jullie gegaan?

Liefs Bientje

Hoi Bientje (en de andere dames ook natuurlijk)

Ik moet vandaag ongesteld worden ben het nog steeds niet geworden. Ik kon mijzelf vanmorgen  niet bedwingen dus heb ik een test gedaan (Clear Blue) Ik hoop dat ik te vroeg getest heb hihi! Dus ik wacht nog 1 of 2 dagen af.

Ik duim voor jullie!!

Liefs Aicha.

hoi
iedereen ik zou donderdag ongesteld moeten worden voor het eerste keer zonder de pil. ben ik het nu net al geworden.
is dat wel normaal een cyclus van 26 dagen?

groetjes patricia

Terug
Bovenaan