NOD met Kerst, wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb als het goed is mijn NOD 1e kerstdag ipv 28 december! Ik had namelijk altijd een super regelmatige cyclus van 27 dagen alleen was ik vorige maand 3 dagen overtijd. Dus dacht ik dan hou ik bij de volgende ronde maar een cyclus aan van 30 dagen. Maar deze maand heb ik voor het eerst mijn eisprong gevoeld en niet zo'n beetje ook!  (Dus onze timing is prima geweest deze ronde.) en die eisprong was op de 13e dag.    Vandaar dat ik nu toch weer uitga van een cyclus van 27 dagen en dus  de 25e aanhou als NOD!

Ben beniewd wie er nog meer rond die dag NOD heeft en voelen jullie al wat? Ik heb sinds vandaag echt enorme pijn in mijn borsten en die zijn ook voller als normaal. Nou had ik dat vorige maand ook dus het hoeft niets te zeggen maar....Ik hoop het zo!!!!

Het lijkt me leuk om die laatste dagen voor NOD met jullie samen te beleven en hopelijk met een hoop mensen door te gaan naar het September forum!!!

Groetjes Sandra mama van Kirsten, 2e ronde na mk

Hé sandra!!

Ook ik zou mijn nod  met kerst hebben.
maar sinds gisteren is mijn temepratuur weer gezakt en verwacht ik morgen ongi te worden ipv overmorgen.

Ik weet het allemaal niet meer en ik merk het wel.
Wat ik wel weet is dat ik naar de ha ga als ik nu weer zo snel ongi wordt.
Er zit veel te weinig tijd tussen mijn ei en ongi.
Ik hoop dat er bij jou wel wat meer geluk in zit!!!

Iedereen afwachtend.... veel geluk en.... geduld!!

Liefs Alma

He Alma,

Da's toevallig! Ik hoop voor je dat het niet klopt en dat je toch niet ongesteld word maar ja die temp he...Balen hoor! Wacht ik kom wel ff kijken of je op de chat bent!

San

hoi meiden,

nou als het goed is, is mijn n.o.d. ook met kerst.
ik heb deze maand mijn eerste echte eisprong gehad sinds een jaar ( m.b.v. clomid) dus ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus is.
ook ik heb mijn eisprong heel duidelijk gevoeld en wel op 11 December, in het ziekenhuis is het nog gecontroleerd en het was inderdaad mijn eisprong.
Ik ga er dus van uit dat ik rond 25 December mijn n.o.d. moet hebben, maar ja voor hetzelfde geld duurt het langer dan ik denk, ik leef nu al zo naar die kerstdagen toe.
ik vind het echt super spannend, ik heb sinds een week  wel  vage klachten, namelijk;
- zere borsten (m.n. tepels),
-opgeblazen buik,
-menstruatie pijn ( sinds 2 dagen),
-en mijn temperatuur blijft rond de temperatuur dat het was op de dag van mijn eisprong.

wat denken jullie? ik ben zo bang dat ik mezelf die verschijnselen zit aan te praten, maar ze zijn er echt.
het kan natuurlijk ook dat ze bij m'n aankomende menstruatie horen.

in ieder geval wel leuk dat we met z'n drieën naar de kerstdagen toe leven.

groetjes Nathalie.

quote: naat 25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-12-2005 22:29:32'));

hoi meiden,

nou als het goed is, is mijn n.o.d. ook met kerst.
ik heb deze maand mijn eerste echte eisprong gehad sinds een jaar ( m.b.v. clomid) dus ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus is.
ook ik heb mijn eisprong heel duidelijk gevoeld en wel op 11 December, in het ziekenhuis is het nog gecontroleerd en het was inderdaad mijn eisprong.
Ik ga er dus van uit dat ik rond 25 December mijn n.o.d. moet hebben, maar ja voor hetzelfde geld duurt het langer dan ik denk, ik leef nu al zo naar die kerstdagen toe.
ik vind het echt super spannend, ik heb sinds een week  wel  vage klachten, namelijk;
- zere borsten (m.n. tepels),
-opgeblazen buik,
-menstruatie pijn ( sinds 2 dagen),
-en mijn temperatuur blijft rond de temperatuur dat het was op de dag van mijn eisprong.

wat denken jullie? ik ben zo bang dat ik mezelf die verschijnselen zit aan te praten, maar ze zijn er echt.
het kan natuurlijk ook dat ze bij m'n aankomende menstruatie horen.

in ieder geval wel leuk dat we met z'n drieën naar de kerstdagen toe leven.

groetjes Nathalie.

Hoi Nathalie,

Spannend he als het zo dichtbij komt! Dit is ook altijd de periode dat ik het meest op het forum te vinden ben! Die klachten van jou klinken wel positief zou ik zo denken! Ik weet alleen niet of je van die Clomid nog bijverschijnselen kan hebben?

Zelf denk ik ook steeds dat ik het mezelf zit aan te praten maar mijn borsten doen echt super veel pijn dat kan ik me niet verbeelden zeg maar....Helaas zit er niet veel meer op dan afwachten en duimen!

Leuk hoor om elkaar op de hoogte te houden!

Groetjes Sandra

he dames ik voeg me er ook bij
mijn nod is de 26e en heb ook dezelfde klachten als jullie
en heb volgens mij een innestelingsbloedingkje gehad afgelopen maandagavind.
nou maar hopen dat ik het me niet inbeeld en dat we allemaal zwanger zijn.
liefs wilma23

Hee meiden!!

Hier goed nieuws!!
Nou ja........ beter dan!!
Ik ben nog niet ongi en mijn temp is toch maar weer 0.1 graad gestegen.
Misschien kan ik dan toch nog een beetje geluk hebben.
Niet dat ik er op reken hoor!!
Maar vandag tenminste nog niks!!!

Ik hou jullie op de hoogte!! jullie mij ook??

LIefs Alma

hoi meiden,

ohh, wat spannend, ik denk de hele dag aan niks anders....
ik ben alleen zo bang dat ik me voor niks (stiekem toch een beetje ) blij aan het maken ben !
mijn temp. was vanmorgen zels 0.2 hoger dan dat hij was bij mijn eisprong....
ik ga 2e kerstdag een test doen, ik weet dat beter even kan wachten ( is dan 15 dagen na mijn eisprong) en ik realiseer me dat er een grote kans is dat hij negatief is maar we leven zo naar die dag toe dat ik denk dat we het toch niet kunnen laten.

nou succes hé meiden !

liefs Nathalie.

Terug
Bovenaan