NOD met Kerst, wie nog meer?

Hallo dames,

Zo de visite is eindelijk weg en dus kan ik snel nog ff lezen op het forum. De spanning neemt nu echt met de dag toe!
Af en toe laat ik mezelf gaan en dan ga ik er al vanuit dat het raak is deze keer...maar dan roep ik mezelf snel weer tot de orde en probeer mezelf weer met twee voeten op de grond te krijgen! Ik moet eerst nog maar eens zien dat ik die positieve test in mijn handen heb natuurlijk. Gek he maar ik heb zo het gevoel dat het wel goed zit! Volgens mij stort ik echt in een gat als het toch niet zo blijkt te zijn. Probeer mezelf echt de hele tijd voor te houden dat het toch niet gelukt is. (maar dat lukt niet zo goed)

Vandaag eigenlijk niet zoveel last gehad van pijnlijke borsten, nou heb ik het ook best wel druk gehad dus ook niet zoveel tijd gehad om eraan te denken, op zich wel lekker want des te sneller is het Kerst!!

Alma ik hoop echt dat het loos alarm was en dat het toch goed blijkt te gaan! Ik blijf duimen!

Wilma, gezellig dat je mee kletst, spannend he!

Nathalie het is zo herkenbaar ik ben er ook veel mee bezig(alleen vandaag wat minder door de drukte) en ik hoop heel erg dat je niet teleurgesteld zal worden 2e kerstdag. Zelf ga ik nog even wachten met testen want vorige maand was ik 3 dagen overtijd. Bovendien heb ik bewust geen test in huis gehaald dus ik moet minimaal tot dinsdag wachten!

Voor de andere dames, wanneer zijn jullie van plan te gaan testen als de duivels wegblijven?

Nou het is een beetje een chaotisch stukje geworden ik hoop dat jullie er wijs uit kunnen! Dames ik ga voor ons allen heel hard duimen ok?

Groetjes Sandra

Heeey dames!!
Zo rond de feestdagen wordt het hier spontaan rustig!!

Maar ik zit nog steeds op mijn ongi te wachten!!
Vandaag had het toch echt wel moeten komen. Mijn temperatuur is net als eersgister laag!
Maar geen ongi!!!  Waar blijft dat dan!!
Nou ja de dag is nog niet voorvij en het is eigenlijk vandaag mijn nod-dag!!

En hoe is het bij jullie??
Ik hoop dat jullie gewoon van de feestdagen aan het genieten zijn!!

Liefs Alma

He Alma,

Nog steeds niets? Kan toch nog positief worden dan? Of denk je van niet? Ik hoop het wel voor je maar ik weet eerlijk gezegd niet zo heel veel van dat temperaturen af maar dat weet je al.

Hier is het rustig mijn man heeft beide kerstdagen da nacht dus die slaapt overdag. Zelf ga ik morgen met Kirsten naar mijn opa en oma en 2e kerstdag naar mijn ouders. Ik zit dus niet de hele dag thuis gelukkig! Op deze manier heb ik ook lekker afleiding en zit ik niet de hele dag aan een eventuele zwangerschap te denken. Wanneer ben je van plan te gaan testen?

Nou spreek of lees je snel weer!

Groetjes Sandra

hoi Alma,

spannend hé, ik denk niet dat je je rg ongerust hoeft te maken over je temp., je ziet natuurlijk het liefst dat hij de hele tijd hoog is, maar volgens mij gaat het er om dat de gemiddelde temperatuur   hoger is dan de temperatuur voor je eisprng, dus 1 of 2 keer wat lager is niet erg hoor. Hopen dat hij morgen weer omhoog is.
                    En prettige  kerst natuurlijk.

En Sandra, jij natuurlijk ook prettige kerst ook al is het  zonder je mannetje.
Het is inderdaad wel lekker dat je met deze dagen wat afgeleid wordt hé ?!

Ik zelf ben al een tijdje wakker, ik denk dat ik toch een beetje zenuwachtig aan het worden ben.
Ik wordt ook wakker en het eerste wat ik denk...temperaturen!
Gister kwamen er vrienden eten en ik was helemaal niet lekker, was misselijk en het eten stond me aan. Je denkt natuurlijk ohh misselijk het zal toch niet?
maar ja ik denk eigenlijk dat ik gewoon ziek aan het worden ben, heb onwijze keelpijn en mijn hele lichaam doet zeer, vanmorgen was mijn temp. dus een stuk hoger maar ja ik denk dat dat wel te maken heeft met het feit dat ik niet lekker ben.

ik zat net in bed te denken of we wel de test gaan doen omdat het toch een kleine kans is denk ik 15 dagen na je eisprong al iets te zien maar ik denk dat we het wel gaan doen.

ohhh, nou meiden heel veel succes de aankomende dagen.

liefs Nathalie.

Goede morgen!!

Zo naat, jij was vroeg wakker!! Van de zenuwen wakker?? Of echt een beetje ziek!!??

En wel meteen laten weten hè als je getest hebt!!!

NOu ik heb vanochtend ook weer getempt en nu was ie zelfs weer 36.4!!
Weer extra laag dus!!
Maar omdat ik vandaag voor het eerst overtijd ben, kon ik het niet laten om te testen!!
Ondanks dat het tegen beter weten in is!!
En ja hoor hij was negatief!! er stond NIET ZWANGER!!
Beetje balen maar het is niet anders. Ik wilde dinsdag toch de ha bellen en wil dan donderdag met zijn tweeën er naar toe!!

Mijn temperatuurcurves mee!! en dan maar kijken wat hij er van vindt!
Hopelijk worden we er wat wijzer van.
Op deze maand na (tot nu dan) ben ik elke keer te vroeg ongi geworden als je kijkt naar de dag van mijn ei!!
Er zitten nu ook nog niet zo veel dagen tussen! En als er deze keer wel 14 dagen tussen gaan zitten an moet ik nog een dag of 4 wachten, geloof ik, voor ik ongi wordt!!!

Dus allemaal lekker wachten!!

Maar hoe is het met jullie dames???

Al wat te zien of getest??
Naat ik ben echt benieuwd voor je!!
En sandra jij ook nog geen rode duivels hoop ik??

Nou ik hoor het wel!!

Liefs Alma

Hallo allemaal,

Ik heb eigenlijk 27 dec mij NOD maar ik kon het niet laten en heb vandaag al getest!
En YES.................. hij is positief.
Ik heb 1 nov. een miskraam gehad, daarna hebben we 1 cyclus gewacht en nu is het al raak!!! Kei gaaf.
Jullie ook suc6 allemaal en fijne kerstdagen.
Ik zal deze dag nooit meer vergeten!

Hallo dames,

Allereerst Cbles Van Harte gefeliciteerd Meid! Wel spannend natuurlijk maar probeer er vanuit te gaan dat het deze keer wel goed gaat! Ik heb zelf begin oktober een miskraam gehad en heb nu nog steeds goede hoop dat het weer gelukt is!!!

Vandaag was/is mijn NOD en er is (nog)niets, gelukkig. Ik heb er nog steeds een goed gevoel over en ga dan ook dinsdag direct een test halen! Ik heb namelijk sinds vandaag alweer pijn in mijn heup/bekken. Dit had ik de vorige keer ook vanaf het moment dat mijn NOD was, gek he! Tijdens mijn zwangerschap van Kirsten heb ik best wel last gehad van bekkeninstabiliteit en helaas herken ik het gevoel direct weer. Nou ja ik probeer nog steeds een slagje om de arm te houden want vorige maand was ik ook 3 dagen overtijd....Zo moeilijk......

He Alma, balen meid van die negatieve test....Maar ik snap er helemaal niets meer van bij jou, vage cyclus of niet? Heb je nou niet gewoon tevroeg getest dan? Je schrijft dat je overtijd bent maar als je uitgaat van 14 dagen na je ei dan duurt je NOD nog 4 dagen..?...? Ik zou, als ik jou was en je bent over 4 dagen nog niet ongesteld geworden, toch nog een keer testen. Of ben ik nou zo blond dat ik je verkeerd begrepen heb? Het lijkt me in jouw geval idd handig om eens die temp curves aan je huisarts te laten zien wie weet snapt hij er wat van!

Nathalie; ik hoop niet dat je inmiddels ziek op bed ligt, da's zo ongezellig met de feestdagen! Ben wel heel erg benieuwd of je al getest hebt!!!! Wel zo snel mogelijk laten weten he!!!!!

Nou meiden we houden elkaar op de hoogte en ik blijf duimen voor ons allemaal!

hoi meiden,

ohh, zwaar irritant, had ik net een heel verhaal af wilde ik hem plaatsen, was het opeens weg nu kan ik weer opnieuw beginnen !!!

hebben jullie een fijne kerst?

nou ik wel hoor, ben dus alleen een beetje ziek.

Ik was vanmorgen weer heel vroeg wakker, omdat ik niet lekker was maar ook omdat ik vandaag zou gaan testen... en ik heb getest maar helaas negatief !!!

maar het is zo gek want ik blijf er een goed gevoel over houden, ik zal nog eens mijn verschijnselen op een rijtje zetten,
-gevoelig borsten ( m.n. tepels),
-blijvende hoge temperatuur,
- al de hele week een paar keer op een dag menstruatieachtige krampen in mijn buik, en dan  denk ik dat ik ongesteld wordt maar dan is er niks,
-verleden week contstant een opgezette buik en nu alleen nog erg rommelige darmen,
-af en toe steken achter mijn schaambot met soms uitstraling naar mijn lies, en
-nog steeds geen rode duivels nu 15 dagen na mijn eisprong.

ik ben bang dat ik er zo mee bezig ben dat ik onbewust mijn menstruatie tegen hou, ik heb weleens gehoord dat dat kan.

wat ik me ook af vraag is, de ervaringen van jullie over hoe lang het kan duren vanaf je eisprong tot aan je n.o.d.? ik dacht dus altijd rond de 14 dagen maar kennen julie  verhalen over vrouwen  die daar een langere tijd voor hebben, b.v. 20 dagen, want dan kan ik nog wel even wachten.
ik zal deze vraag ook op het forum stellen, ben erg benieuwd!

nou weer een heel verhaal hé!

Sandra heel  veel succes natuurlijk dinsdag, het klinkt positief!!!

Alma balen hé als je dan ziet dat de test negatief is, ga je aan het eind van de week weer testen ? ik denk dat als er bij mijn geen veranderingen zijn dat ik vrijdag weer ga testen   !

nou meiden, heel veel succes maar weer !!!

veel liefs Nathalie.

Terug
Bovenaan