NOD met Kerst, wie nog meer?

hé Alma,

zag ik nou bij de n.o.d.lijst van week 52 dat je weer aan de volgende ronde begint, zijn de rode duivels gekomen vannacht?

Hallo allemaal, Hier is gelukkig wel iemand met de feestdagen, vinden jullie het leuk als ik ook mee klets??

Zal me even voorstellen.  

Grover, 26, 6de ronde, NOD zou eigenlijk 3 dagen geleden zijn.

Ben sinds deze maand aan het tempen, en mijn temp is nu al een dag of 6 op 37.5, dus dat zou een goed teken moeten zijn toch?

Maarrr.. heb ook al paar dagen wat bruinslijm en twee dagen helder bloed bij het afvegen (na plassen) Raar he?

Klopt het dat je temperatuur hoog blijft na je eisprong en dan weer daalt als je ongesteld word? Heeft iemand hier ervaring mee?

Allemaal hele fijne dagen, en ik hoop jullie nog vaak te spreken!!

groetjes, grover

hé Grover,
natuurlijk is het goed dat je mee kletst, gezellig.

spannend allemaal hé. Volgens mij is het inderdaad zo dat je na je eisprong een temperatuurverhoging hebt en dat die dan weer zakt als het goed is na je menstruatie, dus (ik wil je geen valse hoop geven hoor maar ) dat jou temp. nog hoog is is volgens mij een goed   teken,

ik zelf heb net 1 minuut geleden gecontstateerd dat ik wat bordeauzkleur achtig slijm verlies met een spoortje bloed.

ohhh zullen de duivels dan toch komen of zal het éénmalig zijn, ik wordt gek van mezelf, het zullen de duivels wel zijn, ach ik zie wel.

liefs Nathalie

Hoi nathalie

Leuk dat je al gereageerd hebt!

Irritant is het he als je gewoon niet weet wat je lichaam doet.

Ik vraag me ook steeds af of bruin slijm nou begin is van de duivels of
dat het miss. innestelingsbloed is. En of je dat bruine slijm nou moet
meetellen als eerste dag van je cyclus of dat je moet wachten tot je
echt bloed hebt.

Waarom is een vrouwenlichaam zo ingewikkeld?? zucht....

fijne dag!

He meiden,

Hier nog geen nieuws! Geen duivels en ook nog geen positieve test want ik heb expres geen test in huis gehaald. Als het zo blijft ga ik morgen een test kopen! Kan haast niet wachten!

Nou ben erg benieuwd hoe het jullie vergaat! Zodra ik morgen nieuws heb(hopelijk goed nieuws) dan zal ik dat direct laten weten natuurlijk!

Groetjes Sandra

Hè dames!!

Ben ik weer!!

En ja Nathalie, dat heb je goed gezien!!
Ik had geen tijd meer om hier te reageren!! Maar ik had hier een beircht weggezet, nog even met tobi gechat en nadien ing ik onder de douche!!
Nou ik kleedde me uit en wat zag ik?  Ja hoor het eerste druppeltje, dus onder de douche barstte het los (Als het bij me komt dan ook in één keer goed!!)!

Dus het is één dag later geweest maar ik ben gewoon ongi geworden!
Maar ja........
Ga straks de ha bellen en wil daar donderdag heen!!
Hopelijk ben ik er dan ook (bijna) weer vanaf!!

En Sandra, je begreep het heel goed. Ik heb een vage cyclus. Ik heb op dag 16 ofzo een eisprong en wordt op dag (normaal gesproken dan) 25 of 26 ongi.
Dat is natuurlijk veel te kort!!
Maar je houd ons ook in spanning nu hoor!!!
Ik neem aan dat je vandaag gaat testen als er nog niks is losgebroken!!!
Laat het ons snel weten!!!

En Nathalie ik hoop dat dat kleurige vlekje ook niks bijzonders was!!
Maar vaak is dat tegen beter weten in hè!!

En Grover, als je temp langer hoog blijft dan 18 dagen, dan kan je er zo vanuit gaan dat je zwanger bent!!
Ik weet niet hoelang hij al hoog is!!
Laten we het hopen voor je!!!

Nou iedereen veel succes en ik zal voor jullie duimen!!!

Liefs Alma

hé meiden,

nou vandaag is het zo ver de duivels zijn gekomen.
het is echt een raar gevoel, want al een jaar lang hoop je dat je ongesteld wordt maar nu dat je het dan ben dan baal je toch een beetje want ik had toch een kleine ( nou ja grote) hoop dat het meteen raak was, zoals de meeste hier dat hopen natuurlijk.

alleen wat ik dus vreemd vind is dat ik gister dus al wat verloor maar dat mijn temp. vandaag nog steeds 0.8 hoger is dan dat hij was voor mijn eisprong?
Ik moet dus weer met Clomid beginnen op de derde dag van mijn menstruatie maar moet ik vandaag nou als dag 1 zien of gister ( ook al verloor ik toen alleen 2 keer wat rose-rood slijm)?
ik denk dat als ik tenminste een relmatige cyclus ga hebben, dat mijn nieuwe N.O.D.
25 Januari is. ( oh dat wordt weer lang wachten hé).
Ik ga proberen om er deze keer wat minder mee bezig te zijn, als dat lukt, nou ja we zien wel.

ik heb 16 Januari weer de eerst volgende afspraak bij de gynaecolooge en dat heb ik nog niet gezegd volgens mij maar deze week wordt m'n vriend z'n zaad ook getest, en die uitslag krijgen we ook dan op 16 Januari.

nou meiden jullie nog succes hé!

alma, nu kunnen we weer gelijk op ongeveer,
sandra   ga je vandaag een test doen? ik ben benieuwd.
en grover, nog steeds  bloed verlies en hoge temp.? klinkt op zich wel gunstig hé/?
 ik hoop dat jullie niet meer met ons op gaan en dat jullie naar een ander forum moeten!
we wachten het af.

Hoi naat

The same here, mijn temp is ook nog zo hoog, het is toch zo dat je temp daalt voooor je aan je nieuwe menstruatie begint??

Ik wilde de huisarts al belllen, maar dat kan dan weer tussen half 9 en
tien uur   en ' smiddags tussen twee en vier, dus moet nog ff
wachten.

Ik vind het ook erg lastig te bepalen wat nou je eerste dag van de
cyclus is, moet je bruin verlies meetellen of pas als je helder bloed
hebt?

Ik hou jullie op de hoogte! Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat het een goed teken is, laten we het hopen!!

groetjes, grover

Terug
Bovenaan