hé meiden,
nou vandaag is het zo ver de duivels zijn gekomen.
het is echt een raar gevoel, want al een jaar lang hoop je dat je ongesteld wordt maar nu dat je het dan ben dan baal je toch een beetje want ik had toch een kleine ( nou ja grote) hoop dat het meteen raak was, zoals de meeste hier dat hopen natuurlijk.
alleen wat ik dus vreemd vind is dat ik gister dus al wat verloor maar dat mijn temp. vandaag nog steeds 0.8 hoger is dan dat hij was voor mijn eisprong?
Ik moet dus weer met Clomid beginnen op de derde dag van mijn menstruatie maar moet ik vandaag nou als dag 1 zien of gister ( ook al verloor ik toen alleen 2 keer wat rose-rood slijm)?
ik denk dat als ik tenminste een relmatige cyclus ga hebben, dat mijn nieuwe N.O.D.
25 Januari is. ( oh dat wordt weer lang wachten hé).
Ik ga proberen om er deze keer wat minder mee bezig te zijn, als dat lukt, nou ja we zien wel.
ik heb 16 Januari weer de eerst volgende afspraak bij de gynaecolooge en dat heb ik nog niet gezegd volgens mij maar deze week wordt m'n vriend z'n zaad ook getest, en die uitslag krijgen we ook dan op 16 Januari.
nou meiden jullie nog succes hé!
alma, nu kunnen we weer gelijk op ongeveer,
sandra ga je vandaag een test doen? ik ben benieuwd.
en grover, nog steeds bloed verlies en hoge temp.? klinkt op zich wel gunstig hé/?
ik hoop dat jullie niet meer met ons op gaan en dat jullie naar een ander forum moeten!
we wachten het af.