NOD November 2019

Farru fijn dat je je piek hebt gevonden! Toch met die van CB? Ga je morgen nog testen of je piek er dan nog is of stop je nu met de testen? Haha ja dat plannen, dat herken ik wel ja... veel plezier met je man! Horvaak hebben jullie het nu gedaan hiervoor? Om de dag?
Ik zit nu op cyclus dag 7, ik ga denk ik vanaf dag 12 weer beginnen met de ovulatie testen. Als mijn cyclus net als de vorige keer weer 28 dagen is dan verwacht ik rond dag 16/17 mn piek, mocht cyclus iets korter zijn, verwacht ik hem eerder natuurlijk. Mijn lf was nu telkens 10/11 dagen. Mijn kortste cyclus 2 was 24 dagen.... dus vanaf dag 12 testen ben ik vast op tijd. Ongesteldheid is sinds vandaag voorbij, dus proberen maar een beetje om de 1 a 2 dagen gezellig te hebben. Helaas heeft mn man net weer 3 nachten nu.... dan komt er gewoon  bijna niet van....

KSAS, nou voor de zekerheid heb ik een action test en cb gedaan. Tot mijn verbazing de action test ook al mooi duidelijk met ochtend urine terwijl die zeggen om het later op de dag te doen. Dus toen wist ik genoeg. 
Ik wil morgen wel nog kijken of cb ook nog een piek aangeeft. Ben nu toch wel benieuwd naar die 2 dagen haha! Wij hebben het na mijn menstruatie 3x gedaan om het oude weg te spoelen of hoe zeg je dat hahah. En daarna was de laatste keer Dinsdag vroeg in de ochtend dus nu 3 dagen geleden. Als het lukt morgen voor de zekerheid nog.
Ik moet wel zeggen dat mijn man meer energie en lust had net. Dus ik merk kwa motivatie enz of hoe zeg ik dit nu weer het best haha... dat het voor hem wel effect heeft die 3 dagen ertussen ipv 1 dag ertussen. Dus hopenlijk werkt dit zo en hebben we resultaat over 2 weken.
Ik heb trouwens een mail adres aangemaakt voor als er meiden zijn die behoefte hebben een meer privé en miss persoonlijker. Ik vind het met internet zo lastig je wil soms zoveel typen maar dan moet ik toch weer nadenken omdat er misschien wel iemand mee leest die dat van mij herkent... dus mocht iemand de behoefte hebben,
babywishovn@hotmail.com 
Ik begin ook altijd later met testen hoor te vroeg heeft niet veel nut denk ik dan, onnodige testen en stress misschien? Lastig he als je man diensten heeft, wij zitten daar soms ook mee.

Farru Ik heb dit afgelopen ronde ook zo gedaan... met action en CB... deed het ook gewoon in de ochtend ondanks action aangeeft dit niet te doen... maar dat is het enige  moment dat ik langer als 4 uur niet naar wc ga en niets drink van te voren... Hihi
Ik deed dagelijks zo'n action test en op momenten dat ik twijfelde aan de streep deed ik nog een CB... En toen ik wel een dikke streep had, toch ook een CB en idd een smiley! Dus werkt toch eigenlijk beide wel... ben heel benieuwd of jij morgen ook nog een smiley of streep hebt... ik had dat toen niet, echt maar 1 dag ??‍♀️
Ja soms twijfel ik ook of dat niet beter is, soms gaat het leuke er ook wel een beetje af als je het te vaak doet en dat lijkt me dan ook weer niet goed. Niet alleen voor mn man maar ook voor mij zelf, soms heb ik dan echt het gevoel te moeten zeg maar... 
Denk dat bij ons komende dagen niets gaat worden, man was nu vanavond al moe en ligt weer op bed, dat beloofd niet veel goeds voor komende dagen haha... maarja mn vruchtbare dagen zijn ook nog niet dus dat scheelt. 
Dat mail adres is wel een goed idee, ga er eens over nadenken om ook eentje aan te maken ? ik denk dat soms ook weleens haha, zit je zometeen gewoon tegen een bekende te lullen??

KSAS, je precies jij zei dat van eerst action en dan bij twijfel cb dus ik was het helemaal met je eens en heb t ook zo gedaan. Maar ze kloppen inderdaad gewoon alleen bij streepjes kun je toch soms twijfelen en dan is die cb wel handig. Ik ben ook benieuwd wat ie morgen doet. 
En inderdaad, mijn man kon echt niet altijd presteren op de dagen dat het moest. Tot alle frustratie en de nodige discussies zeg maar haha. En ook voor mij ik moest dan uiteindelijk echt zin maken op DE dagen. En overal staat dat plezier en genieten super belangrijk is. En soms dan had ik ongeveer gerekend en dan kwam het even anders uit waardoor we net niet goed geklust hadden. Dus dit keer dacht ik we gaan het anders doen en zowel ik als mijn man voelen ons er beter bij. En meestal zeggen ze ook dat 2 of 3x per week echt voldoende is zolang het maar op de juiste dag is. Dus voor het iets meer loslaten kan ik dit echt aanraden, of het voor de zwemmers iets uitmaakt weet ik niet. 
Goh haha mijn man ligt ook al een uur te slapen op de bank dus ik ben blij dat we vanmiddag de daad gedaan hebben. Gelukkig zijn het nog niet je vruchtbare dagen maar ik snap wel dat het soms lastig kan zijn! Hopenlijk in je vruchtbare dagen geen avond of nachtdiensten! 
En dat email adres, ja mocht je dat fijn vinden feel free! Je weet maar nooit wie mee leest haha

Farru super dat je je piek hebt gevonden !
Ik ben eventjes weer helemaal de weg kwijt met die sensitesten. Vorige week steeds lichte streepjes. Nu al 2 dagen spierwit. 
Hopelijk is mijn cyclus niet aan het veranderen... Van maart tot juli steeds een van 28 dagen en vorige 2 plots van 32 dagen. Dus was ik nu op 32 aan het verder gaan. 

Had er nog 2 van CB liggen. Eergisteren gedaan en een rondje. Vanochtend een niet knipperende smiley. Gisteravond laat nog geklust. :)

Nou ik ben vanmorgen helemaal vergeten om nog eens te testen om te kijken of hij een smiley zou geven.... zit in mijn ritme denk ik. Als ik mijn piek heb stop ik daarna met testen omdat ik de temperatuur bij hou zodat ik weet of mijn eitje ook gesprongen is. Ik denk dat de temperatuur morgen hoog is en mijn eitje vandaag dus ergens springt. 
@XSamantha, jij hebt je piek dus ook gevonden. Nou nu mogen een aantal van ons alweer op het wachtbankje

Terug
Bovenaan