NOD November 2019

Wij hebben voor de eerste keer van alle rondes sex gehad op dag van eisprong zelf die ergens vanavond/vannacht zal springen. 
Normaal komt het er op die dag niet meer van omdat mijn man er dan wel even klaar mee. We hebben dus gister en vandaag ons best gedaan. Ik moest dat even kwijt hahah ben daar zo blij mee! Ik probeer dat namenlijk al meerdere rondes maar iedere keer lukte het niet. 
Nou nu maar geduldig afwachten weer...

@Farru Wij zitten rond dezelfde datum, dus nu wordt het inderdaad weer even wachten. Wij hebben net ook nog geklust, dus gisteren en vandaag. Hopelijk is het raak. :)

Zoals gewoonlijk zat ik weer eens te googlen.... kwam ik net tegen dat bepaalde bloeddrukverlagende medicijnen de vruchtbaarheid van de man met 9-11% kunnen verminderen.... Mijn man gebruikt dit soort medicijnen... zou het slim zijn om hem hiervoor even naar de huisarts te sturen? Bij mijn eerste zwangerschap gebruikte hij die niet en waren we na 3 rondes zwanger, nu zitten we in ronde 7....
Heb het hem zelf nog niet gezegd omdat tie nu op bed ligt na zn nachtdienst... ben benieuwd naar zijn reactie... maar wat zouden jullie doen?? Iemand ervaring mee....
Pff schiet gelijk weer in de stress hierdoor

KSAS ik slik zelf ook bloeddrukverlagende medicatie omdat ik van mezelf al een hoge bloeddruk heb maar tegen mij is hier verder niets over gezegd. Miss bij twijfel kun je altijd even bellen ?

XSamantha, wij lopen inderdaad goed gelijk! Vanmorgen was mijn temperatuur mooi hoog dus alles gaat volgens schema. Nu hopen dat ik niet al 4 dagen voor NOD met spotting begin! 
KSAS, hmm lastig! Je kunt natuurlijk altijd even langs de dokter om het te vragen. Misschien is er een ander medicijn dat hij kan gebruiken of kunnen ze testen of het effect heeft op de kwaliteit bij je man.
Nu blijf je denk ik daar misschien mee lopen en als het niet raak is denken dat het door de medicijne komt (dat zou ik namenlijk doen).

Aapje het gaat alleen over ACE remmers  en betablokker... niet over calciumantagonisten. Mijn man gebruikt 2 verschillende, een ace remmer en een calciumantagonist. Ik las dat ace remmers ook bij vrouwen niet wordt aangeraden als je zwanger wilt worden?? Maar misschien gebruik jij wel een ander soort?
Farru ja dat idee heb ik nu ook heel sterk... dat het dan vast daar aan zal liggen... maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn, want 9-11% is nu ook weer niet heel veel... maarja dat idee dat het wel kan geeft me toch een vervelend gevoel? benieuw wat hij er zelf van vind... ik ga dan toch vergelijken bij de eerste zwangerschap dat het toen korter duurde dan nu, maarja het zegt allemaal niks natuurlijk. Vanavond er maar eens over hebben ?

Terug
Bovenaan