NOD November 2019

Oh wat is de lijst weer lang aan het worden!!
En ik meen vanmorgen iets bruinigs gezien te hebben maar dat weet ik niet zeker. Maar ik ben al blij dat Ma en Di rustig waren. Nu 3 dagen voor NOD, als dan spotting begint is dat voor mijn gevoel meer normaal.
Mijn borsten deden gister bij het uit doen van mijn bh wel zeer maar dat koppel ik eerder aan mijn menstruatie. Dus voor mijn gevoel denk ik dat we doorgaan naar de volgende ronde.....

Farru, hè bah! Maar misschien niet. Je weet het pas als het echt zo is. 
Ik heb al sinds 5dpo lichte krampjes onderin mijn buik, alleen vandaag niet meer. En checkte gister in de douche even m'n slijm (sorry for details ?) en die was een klein beetje lichtroze op 8dpo?. Over 5 dagen m'n NOD, maar wil pas over 6 dagen testen. Gelukkig heb ik elke dag iets staan. De tijd duurt alsnog lang..

Suzen, nee dat is zo. Zeker is het pas Zaterdag. Maar terugkijkend naar vodige 2 maanden past dit wel bij het aankondigen van mijn menstruatie. Zou wel grappig zijn als ik daar nu gewoon van uit ga zoals nu en dan blijkt het Zaterdag dit keer toch een innesteling te zijn ? maar nee helaas ik ga er niet van uit. Dan valt het ook gewoon mee.
Bij jou klinkt het ook wel goed! 8dpo wat rozige slijm. Klinkt als een mooie innestelings dag! Ik hoop het voor je

Farru ik snap dat je nergens vanuit durft te gaan, maar ik duim toch voor je hoor! Zolang het niet echt doorgebroken is kan het alle kanten nog op. Ik hoop het zo voor je!

Farru ik snap dat je nergens vanuit durft te gaan, maar ik duim toch voor je hoor! Zolang het niet echt doorgebroken is kan het alle kanten nog op. Ik hoop het zo voor je!

Mijn nod is 6 november.
Deze ronde liepen we in het ziekenhuis omdat mijn cyclussen onregelmatig waren. Vorige cyclus was 29 dagen. Deze cyclus waarschijnlijk 28 dagen. Doormiddel van echo's hebben ze gekeken wanneer mijn eisprong is/was. Vorige week maandag had ik een echo eitjes was toen 12mm, afgelopen donderdag had ik weer een echo, toen leek hij opengebarsten te zijn, ze twijfelde dus afgelopen maandag nog een echo en toen was hij weg. Hij is dus waarschijnlijk vorige week woensdag gesprongen. Nu nog een week wachten op menstruatie of niet natuurlijk! Wij hopen het laatste. 
Het is sowieso fijn dat de cyclus nu 2 x normaal was. Geeft hoopt op een zwangerschap.
Zou echt super zijn als deze ronde raak is, van mijn miskraam was ik 8 november uitgerekend... Dus als het nu raak is is voor ons dat een mooi idee.?

Farru ja, dat zou natuurlijk super zijn! Hoop het voor je en voor de rest. Het zou bij mij een innesteling kunnen zijn. Maar omdat mijn cyclus onregelmatig is kan het ook gewoon een korte cyclus zijn en weer wat spotting. Maar hoop het niet.
Msnegeneen ik hoop ook heel erg voor je dat het raak is. Zou echt mooi zijn. Is 8 november ook je NOD?
Mienma ik hoop voor je dat het tekenen van een zwangerschap zijn! 

Terug
Bovenaan