NOD November 2019

Shittt! 
Vannacht opeens bloed... 9.5 dag na eisprong. Kan je dan al ongesteld zijn? Normaal had ik er voor echt buikpijn (wel met pil) maar nu kwam die echt onverwachts! Was helderrrood. Maar nu lijkt het wel weer gestopt. Innesteling is oud bloed toch? 
Bij Mn eerste zwangerschap veel
gebloed in het begin.. gevoelige baarmoeder mond. Geeft me wel hoop dat dit een innesteling kan zijn. Maar wil ook niet te veel hopen! 
Maar eerst even kijken of er wel eens mensen 9 dagen na eisprong ongesteld zijn geworden 

Lissrose hè wat balen dat het is doorgezet. Ik hoop dat je volgende cyclus korter is. Heb je een regelmatige cyclus of niet? Ik had sinds gister 9dpo ook bloedverlies. Maar is meer donker bloed. Lijkt mij op spotting, maar is wel erg vroeg dan. Hoop op een innesteling, maar ben bang dat het dat niet is. Kijken wat vandaag doet.

@suzen wat is spotting dan precies ? Was hier ook wel donker rood. Maar geen oud bruin bloed ofzo... heb verder geen klachten van menstruatie... het was Mn eerste cyclus na stoppen van de pil. Slikte hem altijd door.. 

Lissrose, dit is dus wat ik de afgelopen 2 maanden had. Zo'n 5 dagen voor nod wat helderrood bloed meestal zo'n 2a3uurtjes. En daarna wat bruinig slijm of niks voor 4 dagen en dan op mijn nod breekt de menstruatie zelf door. 
En ook deze ronde heb ik het weer alleen minder veel en 3 dagen voor nod (vanmorgen was mijn temperatuur al wat lager helaas ?) 
Spotting is wat bloedverlies voor je nod. Dit telt ook nog niet mee als je nod!! Dus zoland je menstruatie niet doorzet loopt je lf nog door! Ondanks wat bloedverlies. Ik zelf heb hierover contact gehad met de verloskundige omdat het voor mij nieuw was. Maar vaak is dat nog wat bloed van de vorige ronde dat niet naar buiten is gekomen en dat komt dan iets voor je menstruatie al er uit. Zelfs tijdens een zwangerschap kun je dit hebben. Of het is wat nieuwer bloed en dat komt dan door je hormoon balans. Offff innesteling.
Het kan in ieder geval geen kwaat. Hoe rot het ook is. 
Ik ben hierdoor begonnen met maca poeder dat zorgt voor een betere verhouding tussen hormonen en bij mij heeft het 3 dagen gewonnen. Zoals ik al zei ipv 6 dagen voor nod kwam het 3 dagen.

Al een aantal dagen licht bloedverlies maar de menstruatie is nog niet echt 'doorgezet'. Morgen is het een week na mijn nod... Wat denken jullie? Wellicht dit weekend afwachten of toch nog een keer testen? 

Farru  wat spannend, fijn dat het nu 3 dagen later is...maar ben toch heel benieuwd hoe komende dagen gaan worden! 
Lissrose jammer... op naar de volgende ronde!
Gebruiker ik zou gewoon een testje  wachten... succes! 
Hier alles nog vrij rustig... waar waarschijnlijk maandagavond of dinsdag mn eisprong gehad... gisterenmiddag tot  in de avond allemaal wat prikjes/steekjes gehad aan de linkerkant van mn buik... iemand dit weleens gehad? Geen pijn, eerder een kriebelig gevoel...
Dus nu maar gewoon door met wachten, meer keuze heb ik niet... zo spannend!!! En zo ongeduldig ?

Terug
Bovenaan