NOD November 2019

Ik hoop voor ons allemaal op een positieve test.
Zelf dit weekend echt heel erg emotioneel geweest. Het kon er even niet meer bij.
Eerst een half jaar wachten op mijn vriend die er toen nog niet klaar voor was, dan de teleurstelling van ontbrekende vaccinaties en de wachttijd tot deze helemaal terug uit mijn lichaam zouden zijn.
En dan na 6 maand pilvrij te zijn en eindelijk te kunnen starten al 2 cyclussen waarbij ik steeds 5-7 dagen overtijd ben opnieuw teleurgesteld te worden...
Het viel me vrij zwaar toen mijn beste vriendin dan ook even kwam melden dat ze zwanger is, maar dat het een 'ongelukje' is..  Zo maar door de pil heen.. 

@Liefje, ahh! Ik kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zat! Het is ook allemaal wat lang wachten, iedere maand slecht nieuws als de menstruatie aanbreekt en dan worden anderen om ons heen ook nog eens zomaar zwanger... hopenlijk heb je snel goed nieuws en een positieve test!!
Ik heb even hulp nodig, mijn man en ik hebben het een tijdje niet gedaan nu. Lastige diensten gehad, druk en toen menstruatie.
Als een man langer dan 10 dagen niet klaar komt is dat slecht, maar als hij daarna weer eens klaar komt is dat "slechte" zaad weg toch? Of is de kans daardoor nu voor ons verkeken? Ik twijfel...

Liefje, wat kan het lang duren he? Zo vermoeiend! Al helemaal als een vriendin dan wel snel zwanger blijkt te zijn. Heel fijn voor haar, maar jouw gevoelens zijn HEEL ERG begrijpelijk hoor. Laat die er gewoon zijn! Heb je haar verteld dat jullie ook bezig zijn? 

Farru: ik las het ook ergens! Ik heb echt geen idee, maar het lijkt me dat het dan daarna weer goed en vers is, toch? 

@ Liefje, jeetje dat is heel pittig ja!! Hopelijk toch snel een positieve test!?
@Farru, ik heb eigenlijk geen idee maar lijkt mij dat na 1 x het "oude" er uit is.

Normaal gezien is dat "slechte zaad" dan wel weer weg. :) De goede cellen zitten klaar.
Ik heb het tegen niemand verteld omdat we al 1jaar lang de opmerking krijgen dat het nu echt wel tijd is.. En die opmerking kwetst zo hard omdat je zelf zo lang wacht..
Ik hoop op een goede maand voor ons allen. Jullie zijn stuk voor stuk schatten. :)

Even me NOD aangepast

NOD 1 November – Farru – 29 Jaar – 1e kindje – ronde 7 – Cyclus 28 dagen
NOD 2/3 november – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 13 (2e ronde IUI)
NOD 5 november – Liefje – 26jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 9 November – Anne Anne – 28 Jaar – 2de kindje – ronde 1 – Cyclus 28 dagen?
NOD 10 November – Kersencake – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7 – cyclus 24 dagen
NOD 7 november— MamaVNdrie —29 jaar—4e kindje—Ronde 1– Cyclus 31
NOD 1 november – XSamantha – 25 jaar – tweede kindje – ronde 4 – Cyclus 31?

Even alles op volgorde

NOD 1 november – XSamantha – 25 jaar – tweede kindje – ronde 4 – Cyclus 31?
NOD 1 November – Farru – 29 Jaar – 1e kindje – ronde 7 – Cyclus 28 dagen
NOD 2/3 november – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 13 (2e ronde IUI)
NOD 5 november – Liefje – 26jaar – 1e 
kindje – ronde 3
NOD 7 november— MamaVNdrie —29 jaar—4e kindje—Ronde 1– Cyclus 31
NOD 9 November – Anne Anne – 28 Jaar – 2de kindje – ronde 1 – Cyclus 28 dagen?
NOD 10 November – Kersencake – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7 – cyclus 24 dagen

Terug
Bovenaan