NOD November 2019

Hoi allemaal,
Sluit mij weer aan bij deze maand. Zie weer veel bekende namen. Hopelijk veel positieve testen deze maand en meer geluk.
NOD 1/2/3/4/5 November - Suzen - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - cyclus 22-28 dagen
NOD1 november – XSamantha – 25 jaar – tweede kindje – ronde 4 – Cyclus 31?
NOD 1 November – Farru – 29 Jaar – 1e kindje – ronde 7 – Cyclus 28 dagen
NOD 2/3 november – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 13 (2e ronde IUI)
NOD 3 november – EVSS – 24 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 28 dagen?
NOD 5 november – Liefje – 26jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 6 november – ? – 34 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus 28 dagen
NOD 7 november— MamaVNdrie —29 jaar—4e kindje—Ronde 1– Cyclus 31
NOD 9 November – Anne Anne – 28 Jaar – 2de kindje – ronde 1 – Cyclus 28 dagen?
NOD 9-19 november – Lilaa – 28 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus onregelmatig
NOD 10 November – Kersencake – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7 – cyclus 24 dagen
NOD 10 November – Ellie92 – 27 jaar – 1r kindje – ronde 9 – cyclus 26 dagen??
NOD geen idee – lauraberghoef – 29 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus 28 dagen

Welkom allemaal! Laten we hopen op een succesvol November.

Farru, fijn dat je menstruatie voorbij is. Nu komt het leuke gedeelte;)

Ik wacht nog steeds af. Normaal een korte cyclus en nu (al) dag 28.. Maar ik voel echt helemaal niks, dus durf ook niet te hopen. Komend weekend ga ik weer testen. (Oké, erg off topic want dit hoort nog in NOD Oktober thuis!) Maar wie weet.. ik hoop natuurlijk op de eerste positieve test van NODNovember!

Kersencake, yes haha! Tot aan de ovulatie is het nog leuk!! Daarna is het weer afwachten en ongeduldig zijn... spannend voor jou!! En knap dat je nog kan wachten wanneer zou je nod ergens moeten zijn? Uitgaande van je korte cyclus

Eigenlijk afgelopen vrijdag al. Toen was de test negatief helaas, dus ik had mijn menstruatie al lang verwacht. Maar nu bijna een week overtijd. Duimen draaien dus!

Farru Hier is de menstruatie ook bijna voorbij. Mijn nieuwe sensitesten zijn ook aangekomen. We zijn er weer bijna klaar voor ;-) gebruik jij ook ovulatietesten ?

Kersencake zo spannend !

Hebben alweer veel mensen aangesloten hopelijk veel positieve testen!
ik heb is een vraagje over de ovulatie testen wil dat graag weer doen maar nu moet ik werken zijn er testen die je sochtends kan doen? Of hoe doen jullie dat? Wil dat namelijk niet op mn werk doen. 

EVSS: ik doe dat altijd gelijk als ik thuis kom van werk. Ik las wel ergens dat vroeger (rond 12:00-16:00 geloof ik) beter is, maar bij mij werkt dit prima.

Vandaag toch weer ongesteld geworden en had zo’n hoop ? ik heb nu 2 keer ovulatie op dag 19 getest (ook pas 2 keer getest) ook die 2 maanden 34 dagen ipv 19 ? met vandaag dag 29 eerst bruin (heb ik normaal ook nooit) verder ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad met meer dan 3 maanden nasleep omdat het niet weg wou en er een spuit voor heb gekregen. In deze tijd zoveel mensen zwanger geworden en ondertussen ook bevallen. En vriendin dichtbij kan elk moment bevallen. Die ze in ronde 1 hebben verwerkt. Word er zo verdrietig van ? en ben blij dat ik hier mijn hard kan luchten.

NOD 8 november – Papegaaitje – 27 jaar – 11e ronde – 1de kindje - cyclus 29 dagen

Terug
Bovenaan