NOD November 2020

@thebigdream, ik denk dat dat geen kwaad kan :) Op internet lees je vaak dat om de dag voldoende is, vanwege de levensduur van sperma. Maar als jullie zin hebben om het vaker te doen, waarom niet ;)
Het enige wat ik kan bedenken, is dat bij de 2de keer er minder zaadcellen aanwezig kunnen zijn. Er is nu maar 24h geweest om nieuwe aan te maken. Dit zou mss nadelig kunnen zijn als je partners sperma kwaliteit van zich zelf al niet optimaal is (bv mindere hoeveelheid). Wellicht is het dan minder verstandig.. 
Wij hebben nu 3x achter elkaar seks gehad, de eerste keer was niet bewust 'gepland' en bleek dag voor pos ovulatie test te zijn, toen 2de keer dag van positieve ovulatie test, en 3de keer dag na ovulatie test (op aanraden van dames hier ;)

Jeetje wat houden jullie het allemaal spannend meiden! Ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen hebben. De spanning die jullie wel niet moeten hebben lijkt mij echt killing! 
Mijn NOD is 18 nov en ik maak mijzelf helemaal gek. Dan lees ik verhalen van mensen die al 8 a 9 DPO positief testen. En dan heb je ook nog eens die testen die je 6 dagen voor NOD kunt doen. Ik moet mijzelf echt inhouden! 

Hee.
Even hele andere vraag. Hebben jullie de verzekering ook al aangepast m.b.t zwanger worden/ zwangerschap.
Ik wil mij daar binnenkort in verdiepen. Misschien hebben jullie nog tips waar op te letten.
En spannend voor de dames die nog niet ongesteld zijn geworden. Mijn NOD is misschien vandaag. Of later deze maand ook spannend wanneer het eventueel zou zijn....
Groetjes! 

Ja spannend he, vandaag ook echt 4 met hun NOD.

Dori Anne, jij staat in de lijst op de 20e (net als ik) maar je bent dus wat naar voren geschoven.
Door iedereen die zo vroeg positief test wil ik ook vroeg testen maar dat lijkt mij niet handig

[quote quote=10372306]Ja spannend he, vandaag ook echt 4 met hun NOD. Dori Anne, jij staat in de lijst op de 20e (net als ik) maar je bent dus wat naar voren geschoven. Door iedereen die zo vroeg positief test wil ik ook vroeg testen maar dat lijkt mij niet handig[/quote]
Ja echt veel! Ja ik denk dat ik 2 dagen eerder dan verwacht mijn eisprong heb gehad, dus ook 2 dagen eerder NOD dan toch?
Ik heb mezelf gister zo gek gemaakt (allemaal verhalen lezen van mensen die op 5 DPO al positief hadden getest). Gister dus een test gedaan, sloeg natuurlijk helemaal nergens op. En natuurlijk witter dan wit. 
Ik kan gewoon nergens anders aan denken. Ik werk ook nog eens thuis en ik krijg gewoon niets gedaan...

Ohh meiden wat een spanning weer vandaag ?
Hier nog steeds geen spoor van bloed, maar wil ook niet elke dag testen dus maar even niks vandaag.. misschien wel nieuwe kopen en dan morgen weer. Misschien heb ik wel helemaal geen eisprong gehad deze maand en staat mn lichaam gewoon stil ?

In mijn hele leven had ik nooit gedacht dat dit zo ontzettend zenuwslopend zou zijn! 
Ik was vroeger (toen ik een jaar of 16/17 was) bang dat als ik 1 keer de pil vergeten was en seks had, dat ik dat direct zwanger was. Little did I know...

Terug
Bovenaan