NOD November 2020

[quote quote=10372057]Ik krijg ergere buikpijn dus denk dat eindelijk mijn menstruatie opgang komt. Heeft lang geduurd[/quote] Ook een lange cyclus deze maand ? 

Ik zie het al staan op de eerste pagina. 7 nov was je NOD. Dat heeft dan indd ook lang geduurd :-(

@poni 5 weken als het vandaag doorzet.. en dat met Teunisbloemolie.. Heb een lange Lf gehad deze maand. Ben blij dat ik ovaluatietesten gebruik.

@Poni ja inderdaad, echt vervelend die onzekerheid he. Ik ben blij dat ik jullie heb, serieus. 
@ITVS merkte jij eerder wel verschil met Teunisbloemolie? Ik overweeg dat ook, aangezien mijn cyclus normaal ook echt lang is en ik dus minder kansen heb per jaar.
@Mamasterretje Superlief dat je zo meeleeft. Maar als de test zo overduidelijk negatief is na mijn NOD, dan kan het toch eigenlijk niet?

@eefjepeeefje Ja als ik het niet gebruik zijn mijn cyclussen veel langer nog. Weleens 7 tot 9 weken gehad. Nu met Teunisbloemolie zit ik vaker rond de 4/5. 

@ITVS oh dat klinkt wel hoopvol. En dan vanaf dag 1 menstruatie tot eisprong, toch? Moet ik wel echt elke maand ovulatietesten gaan doen. Ik ga het maar eens bestellen.

@eefjepeeefje hier ook nog steeds menstruatie begonnen en test nog steeds negatief. Gister dacht ik echt ongesteld geworden te zijn maar was alleen klein beetje oud bloed. Mocht ik deze week nog steeds niet ongesteld zijn geworden ga ik van het weekend nog eens testen. Misschien moet ik eens een ander merk ik huis halen. 

@Poni wij gaan wel echt gelijk op he. Ja als het bij mij uitblijft doe ik dat ook. Ik heb ook echt niet het gevoel dat het snel gaat beginnen. Ik hou dan altijd veel vocht vast. Nu helemaal niet. Gisteravond voelde ik me ineens heel ziekig en misselijk, maar kwam alsnog niet. 
Mijn vriend is superlief, maar zegt wel: laat het nou los. Dus ben blij dat ik hier tot in den treure bij jullie kan zeuren

Mannen he ? haha. Denk dat het voor hun toch anders is.
Ik vind het ook fijn om hier mijn verhaal te kunnen doen en dat iedereen zo lief en mee denkend is ☺️
Misschien zijn wel 1 van de vrouwen waarbij we pas na een week positief testen (alhoewel ik hier niet van uit ga bij mezelf) bij mijn eerste had ik op mijn NOD echt een knal test, maar dat zegt niks voor een 2e.
Blijft lastig allemaal. Denk dat ik voor alle zekerheid toch even wat testen ga halen deze week, en dan wat verschillende proberen ?

Terug
Bovenaan