NOD November 2020

@dexxie ik zie hem ook! Gefeliciteerd! Morgen even testen met ochtendurine ?    nu 1 dag na nod toch?
En dat nadat je vanmorgen dacht toch ongesteld te zijn geworden.. 
was het oud bloed vanmorgen?
heb je ook kwaaltjes?

[quote quote=10372523]@dexxie ik zie hem ook! Gefeliciteerd! Morgen even testen met ochtendurine ? nu 1 dag na nod toch? En dat nadat je vanmorgen dacht toch ongesteld te zijn geworden.. was het oud bloed vanmorgen? heb je ook kwaaltjes?[/quote]
Bedankt allemaal, dat jullie meekijken geeft toch weer iets meer zekerheid. 
Vanochtend inderdaad oud bloed, maar het werd steeds meer dus ik dacht dat de ongesteldheid echt begonnen was ?. 

Gisteren was mijn nod inderdaad. 

Nog niet echt kwaaltjes. Ben benieuwd hoe de komende tijd zal zijn! 

@Dexxie Wauw, ik zie ook echt een streep hoor!
Dames, even een vraagje hoeveel rondes hebben jullie al gehad? Ik merk dat ik deze ronde echt heel ongeduldig ben en het allemaal "lang" vind duren. Wetende dat ik niet mag zeuren hoor het is pas ronde 5, maar ik hoor zoveel 1x proberen gelijk zwanger verhalen om mij heen in de omgeving dat ik het moelijk vind om realistisch te blijven denken. 

[quote quote=10372531]@Dexxie Wauw, ik zie ook echt een streep hoor! Dames, even een vraagje hoeveel rondes hebben jullie al gehad? Ik merk dat ik deze ronde echt heel ongeduldig ben en het allemaal “lang” vind duren. Wetende dat ik niet mag zeuren hoor het is pas ronde 5, maar ik hoor zoveel 1x proberen gelijk zwanger verhalen om mij heen in de omgeving dat ik het moelijk vind om realistisch te blijven denken.[/quote]
Voor ons was het ronde 4. Ik was ook erg ongeduldig ?

Terug
Bovenaan