Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dexxie ik zie hem ook. Voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk is het bloed van de innesteling!
Unalome hier pas 1e ronde. Toen we voor de 1e probeerde was het bij de we ronde raak maar mk. Uiteindelijk totaal 6 maanden voor ik zwanger was van me zoontje
@Dexxie wuaw gefeliciteerd!
@unalome Onze eerste na ronde 5 en zit nu in ronde 2. Volgende week mn Nod.
Zijn er meer met een nod rond de 18/19de die last hebben van kwaaltjes? Ik had al gevoelige borsten maar deze worden steeds gevoeliger incl tepels. Heb gemerkt dat mn temp hoger is en ben moe
[quote quote=10372436]@queenShe gefeliciteerd
@eefjepeefje @lolaa @halfwaythere @krokuzzzkelly @lieflief hoe gaat het bij jullie?[/quote]
@mama sterretjeBij mij is er nog geen teken van ongesteldheid. Maar mijn cyclus moet ook nog regelmatig worden. Ben pas 2maanden gestopt met de pil. Ik houd jullie op de hoogte wanneer het kan beginnen
[quote quote=10372547]@krokuzzzkelly ik laat mijn zorgverzekering niet aanpassen want ik moet toch weer in het ziekenhuis bevallen en het kraampakket is ook grotendeels voor een thuisbevallingbij mijn 1ste heb ik het wel gedaan maar het duurde dus 32 maanden voordat ik überhaupt zwanger was dus veel premie voor niks en ik werd toen ook medisch dus nog meer premie voor niks[/quote]
Ja dat is wel lastig in te schatten om juist de verzekering aan te passen voor eventueel een zwangerschap. En dan jaren lang veel premie betalen voor helaas niks... Soms is basis pakket ook beter en uit eigen portemonnee zelf de kosten te betalen. Ik ga eens bekijken wat voordeliger zou kunnen zijn
En de mindfuck wordt al maar groter. Zojuist toch helder rood bloedverlies nadat ik in bad was geweest. Mocht het al een zwangerschap zijn, dan verwacht ik dat het niet goed zal gaan ?
Ooh nee @Dexxie dat is wel heel zuur.. :'(
Bedankt voor de snelle reacties! Bijzonder blijft het toch dat je vaak alleen de positieve verhalen hoort en niet die van een langere tijd. Pas als je het zoals hier vraagt blijkt maar weer dat het niet vanzelf sprekend is een zwangerschap.
@krokuzzzkelly ik ben er zelf wel over aan het nadenken. Als het allemaal lukt met zwanger worden beval ik liever in het ziekenhuis of geboortecentrum. Dus het is even kijken wat het voordeligste is. Vaak zit er bij die pakketten ook een eigen bijdrage vergoeding voor kraamzorg en zwangerschapscursussen zijn dan ook vergoed bij sommige dus alles even goed uitzoeken kan geen kwaad denk ik. Maar het blijft een beetje vaag wat uiteindelijk dan de eigen kosten zijn als je niet zo een aanvullend pakket kiest.
unalome
Wat je zegt over het 'langer' duren klopt. Toen wij ruim 2,5 jaar bezig waren is het toch een soort van taboe nog lijkt wel... Best pijnlijk als je het er over wilt hebben maar niemand weet hoe of wat te reageren en je wil ook niet elke keer zeggen dat het niet gelukt is etc.